děkuji zatím všem za odpovědi
u toho xentera jsem se trochu v ceně..zaměnil s a bez dph
za 85000, tj. o 10 000 dražší než nmax mi přijde, že tam není pro mě žádná podstatná výhoda. Hlavní důvod, proč se mi líbil xenter bylo to, že byl vychvalovanej, jakou poskytuje ochranu proti nepřízni počasí, to byl pro mě hlavní argument. Ale trochu drahej... Myslím si, že raději ušetřím 10 000 na skútru a koupím si lepší doplňky a můžu skončit vybaven lépe, ne?
xenter mi dle toho, co tu psali jiní přijde o něco pomalejší (ve vláknu o xenterovi se psalo na rovince 105..), spotřeba o něco horší, zavazadlového prostoru má méně (samozřejmě, že to řeší kufr, ale kufr je rozšíření pro jakoukoliv motorku ..a stále platí, že víc je líp) ... a přitom je s velkým náskokem nejdražší. Myslím, že je z kola ven
-----------
chtěl bych se vás zeptat, jak je to s instalací zásuvky + navigace... já se ztratím i na 10 metrech před domem ..navigaci rozhodně se svým nulovým orientačním smyslem potřebuji. Ptám se ve smyslu ..aby to bylo kam dát, abych se nezamotal do šňůr, aby to nespadlo (např. pokud to nejde dát rozumě jinam než přisát na plexi, je to horší než pokud se na to dá najít nějaký výklenek někde atd.). Nmax jsem si všiml, že má vzpěru gps
https://www.yamaha-motor.eu/cz/products ... essories#/ m ale nevidím tam nikde v příslušenoství tu zásuvku.
pytlak01 píše:Piaggio Medley
díky za tip ..ale po zběžném prohlédnutí se mi nelíbí moc ta maximální rychlost. V ostatních recenzích píšou maximálky typu 110 atd. ..viz jak u sh125 píše manana ..nebo v jiném tématu psal dokonce 112kg chlap, že má max 115. Tady píšou, že je maximum mezi dvoj a trojcifernou hodnotou ...rychlosti pod 100 bych chtěl, aby nebyly maximální, ale takové, kterých jde spolehlivě dosáhnout, např. i za menšího větru nebo do mírného kopce