Celkem pěkné porovnání, ale nechápu, že mu to nejelo. Já mám nmaxe nového, a jede mnohem lépe než pcx, kterou jsem měl na delší dobu zapujčený. Mnohem lepší akcelerace i maximálka. Nevim, zda měl nějaký špatný kus nebo já měl špatnou pcx. Ale i podle ostatních srovnání je nmax živější a to výrazně.
Viz třeba:
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 32628.htmlZ hlediska parametrů jsou síly papírově téměř vyrované; Yamaha má k dobru zanedbatelných 0,4 kW výkonu, Honda si zase do kolonky točivý moment píše o tři desetinky Nm víc. Čekali jsme tedy od obou skútrů podobný projev, ale rozdíl v dynamice obou motorů je mnohem výraznější, a to jednoznačně ve prospěch NMAXe. Už v prvním samostatném testu jsme za jeho dravost děkovali systému proměnlivého časování ventilů VVA, a teď ho musíme pochválit znovu. Nedá se říct, že by Hondě chyběl zátah, ale v přímém porovnání s Yamahou byla na rozjezdu z místa vždycky druhá. Krok srovnala až pořádný kus za křižovatkou, a na delších rovinkách zase začala o chvíli dřív vadnout. Jestliže se u NMAXe můžete spolehnout na solidní odezvu motoru až do nějakých 80 km/h, PCX se srovnatelným zátahem může chlubit jenom do sedmdesátky.
Či zde:
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 31964.htmlV první řadě však jde o jízdní vlastnosti, a v tomto ohledu Yamaha docela příjemně překvapila.
Kapalinou chlazený jednoválec o objemu 125 ccm, s výkonem 9 kW a točivým momentem 11,7 Nm nevypadá papírově jako kdovíjaký favorit, ale už po prvních pár metrech začnete o těchto hodnotách pochybovat. NMAX totiž akceleruje s lehkostí, jako by do něj omylem namontovali mnohem silnější motor.