Co se týče plastů a kapotáže, nejhůř jsou na tom samozřejmě italské stroje. Na začátku sezony to někomu upadne nebo to položí a nezajezdí si ani na konci, protože ty čmoudi to prostě nedodaj.
Japonci jsou na tom o poznání lépe, sice si připlatíš, ale díl máš za dva dny u svého lokálního dealera připravenej za dva dny a rovnou už v barvě (cestuje to z Rakouska, tak proto tak dlouho
).
Jinak bych se na místě loskyho podíval ještě na Honda SH 125i. Oproti Agilitce 125 (která je této Hondě celkem i podobná) má vodou chlazený motor, což je docela důležitý aspekt a navíc to přináší samozřejmě více výkonu - v tomto případě 3-4kW.
Jak tu bylo řečeno, bacha na skútry z dovozu, zejména z Itálie. Je pravda, že český majitel se stará lépe než ten italský, ale dovolím si zapojit do dovozových zemí třeba i Německo, který je (co se týče údržby a starání se o dopr. prostředky) ještě o pár tříd výše.
Jako malý příklad uvedu Honda SH 125i z Německa :
http://www.tipmoto.com/motorky/honda/22 ... -125i.htmlMohlo by se stát, že dopadneš asi takto : přijedeš, zkoukneš, svezeš se, koupíš, uděláš olej a kapaliny (nejspíš nebude nutné, ale pro osobní pocit), přihlásíš a pak už budeš počítat je roky spokojené jízdy.