double-J píše:Trochu offtopic si dovolím nesouhlasit s tím, že 125 v Praze stačí...určitě ANO, ale vyžaduje to vééélkou obezřetnost, ale pokud má člověk řidičák na velkou motorku, nevidím nejmenší důvod se omezovat na 125, porovnáme-li cenu výkon...např. dneska jsem byl rád za to, že mám 400, jelikož nějakej bembek měl pocit, že se mnou prostě musí "závodit" a nedokázal pochopit, že je to jen otázkou několika metrů, kdy se mu to nevyplatí...a takových situací, obzvláště na velkých silnicích (Evropská, magistrála, JS) je v Praze požehnaně a v tu chvíli ten výkon "jako když najdes".
crhy píše:lucky007: A co si myslíš, že jsem tim jako chtěl říct, že je R7 úzká (vůči normální dálnici a PCX 125) ? No přeci, že mu to nepojede a každej ho bude drtit z boku, bude z toho nešťastný a stejně ho prodá, prostě PCX na dálnici nejede, kord když měl 8kilo, to mu to bude připadat, že jede na pinckovi.
Měl jsem 150 a prostě ani to nejelo, proto jsem ho hlavně prodal, jinak spotřeba byla luxusní o tom žádná, ale bohužel PCX není vhodné ani na rychlou okresku, kde ho člověk drží pod krkem a žádná příjemná cesta to není.
crhy píše:Nejsem závodník, jezdim v klidu, ale opravdu nemám rád, když mě každou chvilku předjíždí auto. To u PCX prostě chybí - výkon. A opět říkám, nechal by jsem si ho, ale bohužel výkon mi chyběl i u 150. Jezdím po rychlé okresce, kde každej druhej Pražák valí kilo dvacet a prostě neustále koukat do zrcátek a čekat, kdo se na mě bude opět lepit mě opravdu nebavilo, to je celý.
Pokud je to 7km po dálnici, tzn. každý den 14km, do PCX by jsem rozhodně nešel.
25km I. třídy v jižních čechách... pls... v tomhle kraji nikdo nedrží 90 ani na III. třídě ...tomkob1980 píše:Dojížděl jsem pravidelně do práce 30 km tam a stejnou vzdálenost zpět. Z této vzdálenosti připadalo přibližně 25 km na silnici I. třídy.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků