Zdravím pánové (a dámy?),
potřeboval bych poradit s výběrem vozítka (asi jako většina tady)...
měním auto za skutr, ale zatímco s autem si poradit dokážu a vím přesně co a jak chci a co hlídat, v motorkách jsem absolutní začátečník.. a bohužel ani google nepomohl, protože neustále narážím jen na obecné (nebo v horším případě reklamní) plky, které mě vůbec neposouvají dál, proto prosím o radu vás.
Pár info:
Má jít o 125ccm s automatickou prevodovkou, na víc nemám papíry (mam B) a 50 nechci
- Na dojíždění do práce - tzn. cca 5x týdně 13,5km tam a to samé zpět každý týden (měsíčně 570km, ročně 6800km) (skutrem to mam za 15 minut, MHD pomalu za hodinu :-/)
- Na občasné letní výlety do přírody - řekněme 10-20x ročně max. na vzdálenost maximálně tak 100km, spíš očekávám cesty tak 30km tam plus pak zpět... jen někam k vodě a podobně... takže maximálně tak 3-4tis. km ročně
----------------
ve finále prostě nájezd cca 10tis ročně, ovšem ten nejdůležitější je těch 7tis. dennodenně do práce, to ostatní je jen bonus, kde i menší nepohodlí se dá přežít nicméně - Do práce jezdím sám, na výlety ve dvou, takže by to mělo být stavěné tak, aby přítelkyně vůbec byla ochotná si na něj na tu cestu sednout a nespadla... tzn určitě to nemůže být jen nějaký "single" skutr čistě na tu pracovní cestu
Moje míry 172cm /60kg (hádám se vejdu všude) a ona má v obojím ještě o něco méně, takže skladní jsme dost.
Jinak jezdit s tím budu v Praze (a výlety do okolí Práglu) - klasická kličkovaná v kolonách aut bude můj denní chléb (pokud by to hrálo nějakou roli i mezi skutrama)