braugerste: víš, on má totiž Mohy (v příspěvku, na který reaguješ) pravdu.
On píše z pozice majitele Kymca, což je a není echt Čína, ne protože Tchajwan je od pevniny 100 km, ale... víc níže. U solidní značky je opravdu malá pravděpodobnost, že při dodržení jisté péče, servisních intervalů a stylu jízdy by odešla dřív než za několikanásobek Tebou uvedených kilometrů. Jasně: gumy, destičky, olej, časem řemen, válečky nebo svíčku budeš kupovat takjaktak, ale nebudeš dělat ob týden generálku ani na štrece ztrácet zrcátka nebo hlavní stojan.
P.S. Každý asi napíše jen vlastní postřehy - neb obávám se, že i kdyby měl z dřívějška obecně špatnou zkušenost s XYZ a pomluvil ho tu, najde se jiný, kdo ho bude naopak do krve obhajovat. To už nikomu nestojí za to. Tak si ta zlatá zrnka musíš vyrejžovat v diskusích sám, nikdo to za Tebe neudělá.
P.P.S. k těm rozdílům, jak je chápu já: neber nic, co už zvenčí vypadá jako hračka a šunt. Protože pod tím to bude jen horší. (Jestli chceš vědět, nač myslím, zajeď se podívat do Kelly.) Kde na každém sváru je vidět, že byl dělán ručně (tedy pokud to náhodou není Rolls nebo Lamborghini, kterých se dělá stovka do roka
) desetiletým šikmookým dítětem metodou pokus-omyl. Ber s rezervou tvrzení, že "tenhle Hon-Ťing-Ping dodává do Hondy hotové motory, do Kawasaki převodovky a do BMW všechno!" Jo, a sám stojí čtvrtinu. Není to pravda.
(A taky - viz ta Tvoje Niva - dej si pozor před vším, na co šáhla pracka opilého mužika. Viz dnes ráno, kdy jim málem uletěl Sojuz sám od sebe
)