Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
29 kvě 2015, 14:03
ABS má bohužel jen verze 300i, každopádně rozdíl v ceně bude dán hlavně tím, že se jedná o větší skútr a tím pádem i pohodlnější pro vyšší postavy, více úložného prostoru atd.
29 kvě 2015, 14:44
Za mě, pokud to má být obsah vyšší jak 125ccm:
1.X-MAX 250 / ABS
2.Honda forza 300 ABS
3.SYM GTS Joymax 300i SPORT ABS + Start & Stop..tenhle jsem ti do výběru přidal, protože si myslím, že tam právem patří.
Na nic jiného se už nedívej a zkus se posunout dál rozhodnutím pro jeden, ale to už musíš udělat ty sám....
Z každým z těchto skůtrů musíš být spokojen, ne-li přímo nadšen..Mají vše, co je potřeba,pohodlí,sílu motoru,rychlost a v neposlední řadě i velice pěkně vypadají vzhledově a.t.d.
29 kvě 2015, 14:48
mirus: misto Xmaxe bych na první místo dal Downtowna - opět díky ceně..
jnak zaklad je chceš li dodělavat A nebo prostě chceš li 125. na to cos popsal tak (několikrát) zmíněné stroje všecky bohatě stačí.
29 kvě 2015, 15:17
pro Double J:
1. teď Vám nerozumím,
vychází mi lépe Honda, nejsem obdařen vyšší postavou. Kymco má jedinečný výkon 11kW.
2. Lodě
Ano máte pravdu, mě se také více líbí skůtrovský skůtr (piaggio Beverly, SH, Vespa) než motocyklový skůtr, PCX, Integra, J-300 a spol.
3. Když postavím Piaggio Beverly za 99.000,- vedle Kymco People GT 125i za 89.000 kdo bude vítězem? a proč ... jste prodejce děkuji za odpověď
V tom seznamu záměrně chybí Burgmann, protože mě to přijde jako nejdražší stůtr.
Chlapi, když ten skutr 125ccm budu chtít za 5 let prodat, budu na tom s prodejem líp (pád ceny) než když koupím 300ccm a za 5 let prodám?
Začínám vážně přemýšlet, koupit něco do 100.000,- bez DPH a zbytek? třeba 30.000 doplatit ze svého.
Dnes mi řekl jednatel, že je to pro mě odměna, kterou nemusí danit, jenže motorka DE-JURE bude fakticky v majetku firmy a to taky není úplná výhoda. Jedná se o odpisovaný majetek hmotný, účtová třída 022, 2 -71 odpisová skupina a ta se odepisuje se 5let.
mirus1
XMAX vychází ze všech nejhůře a má 15kW
mohy 125
základ je to, že v pondělí je červen a já řeším jestli v pondělí jezdit, nebo v pondělí jít pro razítko k doktorovi, učit se předpisy a za měsíc budou zkoušky, které se prostě nemusí napoprvé SLOŽIT.
29 kvě 2015, 16:05
Pokud kilo dostaneš pak bych si položil vážnou otázku...
Tenhle týden si kamarád pořídil Hondu Integru, což je asi mimo tvůj budget, ale musím říct, že je to neskutečná pecka pro někoho kdo chce sedět pohodlně jako na skůtru, chce jezdit za spotřebu jako na skůtru, mít alespoň nějaký úložný prostor jako na skůtru a zvukově, výkonově jezdit jako na motorce... Byl jsem naprosto unešen pohodovou jízdou a blbuvzdorným automatem...jen ta cena 224.ooo,-
Honda Integra.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
29 kvě 2015, 16:14
Piaggio Beverky a Kymco People GT jsou myslim srovnatelne stroje. S Beverky zkusenost nemam, primou, proto nechci hodnotit, co je nebo neni lepsi, co vsak muzu vypichnout ve prospech Kymca je servis, dostupnost a ceny ND a v neposledni rade asistence zdarma, kterou my jako prodejce poskytujeme ke kazdemu skutru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
29 kvě 2015, 16:41
Já to pořadí nemyslel tak, že 1. je jako na prvním místě, já jen, že bych vybíral mezi těmi třemi, pokud chci obsah víc jak 125...
No, já furt vidím, že se neví jestli 125,250,300,400,500,600ccm, to je potom těžký radění, skákat z jedné kategorie do druhé...
Pokud by to měla být 125ka, tak bych do výběru zařadil samo i Kymco Downtown 125i ABS, za super poměr cena-výkon...
braugerste, rozhodni se pro kubaturu a vybírej z kubatury např.125, ale nevybírej z několika kubatur, když nemáš na to vyšší řidičák. Pokud skočíš do autoškoly na A2 nebo velké A, tak se 125 už nezabývej a bude se vybírat z větších kubatur...Mě se taky už nechtělo dodělávat papíry, tak jsem hopnul na 125ku, která si to dovede mastit po rovině už teď 115 tachometrových a to mám najeto bídných 600km. Jel jsem i ve dvou asi 80km a byl jsem až překvapen, že jsem téměř necítil, že za mnou někdo sedí, někdy jsem na to i zapoměl
Takže ty dnešní 125ky jsou fakt dobré, hodně dobré.....Ale jen ty nejlepší, tzn.cena okolo 100 táců a výš...
29 kvě 2015, 19:01
braugerste píše:základ je to, že v pondělí je červen a já řeším jestli v pondělí jezdit, nebo v pondělí jít pro razítko k doktorovi, učit se předpisy a za měsíc budou zkoušky, které se prostě nemusí napoprvé SLOŽIT.
jen doplním, že po zvládnutí zkoušek se ještě musí čekat na novej řidičák, takže plus další min 2 týdny než úřady zaúřadujou..
29 kvě 2015, 19:01
5 dni...
Sent from my iPhone using Tapatalk
29 kvě 2015, 19:07
pojdme se vrátit k tomu že na to co psal že skutr bude pouzivanej na to stačí 125 s přehledem...
30 kvě 2015, 12:49
A co kdybych si na začátek koupil nějakého žebráka 125ccm za svoje a možnost velkého skůtru odložil pro další rok.
Takto si vypaplám 121.000,- Kč z celkové ceny, skůtr bude na firmu, a já budu trnout 5 let hrůzou, že se něco na firmě podělá, firma půjde do kytek, dnes jsem půl noci nespal, pořád se mi honí hlavou, co, jak, proč, kdy a s jakými riziky.
mě se totiž už jednou stalo, že jsem makal pro pražáka, (výroba Morava), zaplatil jsem si akontaci ze svého 200.000,- (Passat 2,0d 103kW v akci za 650.000,- ) a jezdil jsem 10 měsíců. Všechno šlo bleskem do kytek a s tím vším i auto sebral Škofin. Ty jeho (pražákovi) slova: JÁ TI TO DÁM, slyším dodnes v telefonu.
sakra jak se dobře rozhodnout a pak toho nelitovat.
kde najít skleněnou kouli a nahlídnout do toho co bude. 5 let je strašná doba.
nechat si peníze zdanit a koupit si skůtr vlastní í když horší ... a ještě s DPH?
30 kvě 2015, 12:51
No a nebo ty prachy projezdi v MHD
30 kvě 2015, 14:03
Koupil bych si vlastní, i za cenu zdanění a DPH.
30 kvě 2015, 16:47
braugerste píše:A co kdybych si na začátek koupil nějakého žebráka 125ccm za svoje a možnost velkého skůtru odložil pro další rok.
Takto si vypaplám 121.000,- Kč z celkové ceny, skůtr bude na firmu, a já budu trnout 5 let hrůzou, že se něco na firmě podělá, firma půjde do kytek, dnes jsem půl noci nespal, pořád se mi honí hlavou, co, jak, proč, kdy a s jakými riziky.
mě se totiž už jednou stalo, že jsem makal pro pražáka, (výroba Morava), zaplatil jsem si akontaci ze svého 200.000,- (Passat 2,0d 103kW v akci za 650.000,- ) a jezdil jsem 10 měsíců. Všechno šlo bleskem do kytek a s tím vším i auto sebral Škofin. Ty jeho (pražákovi) slova: JÁ TI TO DÁM, slyším dodnes v telefonu.
sakra jak se dobře rozhodnout a pak toho nelitovat.
kde najít skleněnou kouli a nahlídnout do toho co bude. 5 let je strašná doba.
nechat si peníze zdanit a koupit si skůtr vlastní í když horší ... a ještě s DPH?
Trochu únavné to tady číst, a navíc se v tom vůbec vyznat, co tady vlastně řešíš. Kupuješ si skútra ty, nebo firma? Je ta firma tvoje, že řešíš jak se skútr prodá za 5 let? Proč bys měl platit akontaci za něco co jde do majetku firmy (viz to tvoje auto) Fakt zmatek. Tady ti akorát poradíme v čem je který skútr dobrý po technické stránce a který se nač víc hodí. Jestli si budeš nebo nebudeš dělat řidičák, jestli ti firma skútr koupí nebo nekoupí, v tom ti tady těžko pomůžeme.
30 kvě 2015, 20:38
lzqpmt
řeším všechny možnosti, nejsem tak bohatý, abych koupil 4 skůtry.
psal jsem o tom, že jsem se spálils nákupem OA do majetku firmy, když jsem chtěl auto, omlouvám se za nesrozumitelný styl. Ono při jiné formě vlastnictví platit z auta ještě sociální pojištění, a rozpočítávat DPH na cesty soukromé a firmení to je ubohost ala ČR ... mám ženu a ta je tvrdým kritikem téhle akvizice
Dogs
začínám o tom váženě uvažovat, nebo koupit FA
double-J
ano, MHD - vím co to je, to je to co všude zavazí a je zakázané to autem objet ... jojo jdyž já to používal tak za mě stála jízdenka 0,5hal, pak jsem vyrostl a platil 1,-Kčs, i vlak do školy jsem používal ! 120km za 8kčs,- Jojo svět smradlavých Ikarusů, hranatých Karosa, splašených AVIÍ ...Š,100, 105,120 ... pak Favority ... hmmmm ...