Nevím, zda mě Vratas jen špatně pochopil nebo jsem se tak špatně vyjádřil. Ale nikde jsem nepsal, že má do samotné ceny skůtru počítat i finance na ostatní věci, spojené s ježděním na něm. Možná má dvě hromádky, peníze na stroj a peníze na to ostatní. To ale nenapsal. Pokud má ale jen určitou částku peněz na vše, tak se bez toho, aby počítal všechno dohromady, dost dobře neobejde ( cena stroje, vybavení, povinné ručení, zabezpečení, atd. ). Je třeba ho upozornit i na to, že budou i další výdaje, jinak se mu může stát, že si sice pořídí stroj, který se mu bude líbit a bude mu vyhovovat, ale pokud za něj dá takřka všechny peníze, co má, tak jako student, který, kromě kapesného a případných peněz z brigád, nemá jiný příjem, se na něj bude delší dobu chodit tak maximálně koukat do garáže, protože bude šetřit na to ostatní. S-Pavlos to rozvedl víc, než já, a upřesnil to. Já, díky tomu, že někteří členové jsou jaksi "chytlaví" na delší příspěvky, jsem to trochu ořezal. To, co napsal S-Pavlos, bych jen doplnil o zdánlivě podružné, ale někdy drahé, věci. Pokud to bude starší stroj, tak podle stavu při koupi mohou přijít výdaje na alespoň základní údržbu (výměna provozních kapalin, brzdové destičky, baterie, řemen, válečky, vodítka, atd.). Pokud není znalý věcí kolem skůtrů, a on píše, že je laik, tak v případě, že nemá nikoho v okolí s těmito znalostmi, bude se muset obrátit na servis. V případě stroje ze zahraničí, tzv. "k přihlášení", další peníze na zaevidování. Takže pokud má celkem jasně stanovenou konečnou sumu za vše, tak MUSÍ počítat i s ostatními výdaji při výběru samotného stroje. Nepodřizovat tomu na 100% samotný výběr stroje, ale počítat s tím při tom prostě musí. A tento fakt rozhodně nepovažuju za hloupost. Celková suma, kterou má k dispozici na vše = finance na skůtr + finance na ostatní věci. Nic méně, ale ani nic více.