Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
29 pro 2014, 16:15
Také uvažuji o 125, u mě je Honda na prvním místě.Až bude našetříno,tak jdu do ní,to PCX vypadá hezky,jen se bojím jestli to na mě nebude moc těžké a velké.Parkuji v kolárně a musím vjíždět na couvačku z kopečka
jsu zvědavá co vybereš a jak budeš spokojená.
29 pro 2014, 17:05
Tamaro, PCXko pro tebe určitě nebude těžký, má tuším 120kg. Mám SH125 a to je o cca 15kg těžší, ale problém s váhou nemám. Když jedeme na dovolenou a má skútříka pořádně naloženýho, tak mi připadá stabilnější. Teď mi došlo, že máš padesátku, tak to asi těžší bude, ale zvykneš si.
29 pro 2014, 17:24
Taky si myslím,že si zvyknu,nic jiného mě nezbyde.Jede mě dobře a na 50 dostatečně rychle,ale není to na stokilometrove výlety.Okolí už mám prošmejděné.Teď mám brouka,naštěstí do jara čas.Jsu hodně drobná a oproti mé Yamaze vypadá robustně.Díky
29 pro 2014, 20:41
No, pořád přemýšlím, pořád vymýšlím.... Až bude trocha času, tak vyrazíme s drahým na výlet a objedem si skútříky okouknout. Na obrázku se mi některé zdají odporné, jiné krásné, ale skutečnost bývá většinou jiná. S největší pravděpodobností budem prskolet používat oba, takže chci vybrat něco co bude pohodlné jak pro něj tak pro mě a to chce, jak už mi tu někdo radil, si na to sednout a podívat se osobně. Naštěstí parkování se moc nebojím, tam kde potřebuju jezdit mám velké manipulační prostory a doma garáž na rovince. Nicméně po radách které tu zazněly nám nejspíš přibyde do stáje nějaký Japonec... SYM se mi také líbí, ale Tchaj-wance asi muž do baráku nepřekousne
29 pro 2014, 21:05
Dantha:: Já podobně jako ty, taky řeším na jaro to samé dilema, já ale jdu o level výš, zatím je na 1.
http://www.sym-motor.cz/stroje/skutry-1 ... 25i-sport/ nebo jeho letošní brácha,
http://www.sym-motor.cz/stroje/skutry-1 ... tart-stop/V zorném úhlu mám ještě 2 značky, ale uvidím až na jaře. Já to chci hlavně na cestování beze spěchu, aby to bylo pohodlné a spolehlivé, příjemné na ovládání a.t.d.....
Ideální stav je ten, že stroj, který si chceš koupit, uvidíš na vlastní oči, sednout na něj, zkoušet, ptát se, nechat prodavače mluvit
no a mezitím si udělat svůj úsudek, jiná cesta asi ani není....Tak to zatím dělám i já, no uvidím jestli nakonec nepřeberu
29 pro 2014, 21:51
O level výš je nad 125 ccm
29 pro 2014, 22:25
Lubik: No, záleží podle čeho to hodnotíš, ty to bereš "jenom" podle obsahu? Já ne...Slovíčko "level" znamená "úroveň", to znamená, že nemusí jít v tomto případě jenom o objem nebo obsah, ale taky o celkovou vybavenost, kvalitu, možnosti skútru a.t.d.
Ale to je fuk, každý můžeme mít na věc jiný pohled...
30 pro 2014, 10:57
Nechápu, když už chceš nového a máš prachy, tak proč se díváš na nějakého Jonweje, když za stejné prachy můžeš mít např. Aprilii, která bude nejspíš o moc kvalitnější a desingově mnohem vyspělejší.
30 pro 2014, 11:53
Jasně, když jsou prachy, vše je jednodušší. Ale ne tak úplně. Můj favorit byla Aprilie SR 125 za 105 tisíc. Moc se mně líbila. Jenže nemá ABS a pro mě velmi vysoko posazené těžiště a dělalo mně problém tento skutr udržet v rovnováze, když jsem seděl - stál s nohama na zemi. Někomu to nevadí, pro mě dost podstatná věc. Pak jsem pokukoval po Downtownovi za 98 a když jsem jej srovnal se Sym Joymaxem za 110, tak jsem koupil Syma. Takže Aprilie pro mě ne, pro někoho jiného to nejlepší. A když mně SYM přestane vyhovovat? Shodím jej ze skály a koupím něco jiného anebo třeba nic.
Zdejší vyznání pro jen určité značky mně připadají jako slova škodovkářů, že Škodovky jsou nejlepší auta na světě. Pro mě např. velmi tvrdá auta a proto nepřijatelná. A jiný má zase rád tvrdé.
30 pro 2014, 12:22
Heleď tvrdé, to je moje parketa!
Ale přátelé, SYM je osvědčená dobrá kvalita a v mnoha směrech vyšší level než Aprilia. Němci to vědí, proto kupují SYM mnohem více než Aprilii.
Však víme: Talián je krasavec, kterýmu se nechce moc makat a je choulostivý i na déšť a chlad. SYM je prověřený pracant a technicky na výši. Kde jsou ty doby, kdy Čanghajšek se učil používat splachovací záchod!
30 pro 2014, 12:57
marléna: a bereš i natvrdlé?
Timgad: mohl bys prosím uvést duvody proč u tebe před D. vyhrál SYM? děkuju, zvědavost:)
30 pro 2014, 13:57
Mohy: Downtown nemá topení na nohy, nemá bederní opěrku, nemá sklopná zrcátka, nemá zásuvku v přední přihrádce, potah sedla horší materiál, myslím, že nemá LEDky (nepamatuji si), má méně viditelné blinkry (součást reflektorů) a když jsem omakal plasty, např. předního blatníku, byly oproti Symovi podstatně tenčí. Sym má brzdy CBS systém jako Honda, tj. když se brzdí zadní, přibrzdí i přední (nebo tak nějak). Výšková vzdálenost povrchu sedla od horní hrany plexi je u Syma o něco větší - pro mě podstatné. Jinak nevím. Zdůrazňuji, že nejsem odborník, nemám velké zkušenosti, mohu porovnávat jen s PCX, což je jiná velikostní a hmotnostní kategorie a je možné, že výběrem SYMa budu litovat. Prostě nevím, neřeším, za tento rok jsem najel pouhých 1000 km na PCX. Sym má Stop&Start, pro mě nepodstatné, nepoužívám jej, pro někoho to může být podstatné. Nižší výkon Syma o 1,4 kW pro mě nepodstatný.
30 pro 2014, 14:11
Já bych ještě dodal, že mě osobně se i vzhledově více líbí Sym a co čtu i v jiných vláknech, tak po designové stránce to nikdo nezpochybňuje. Když k tomu přidáš ty věci co popsal Timgad, tak asi proto. Tím nechci ani v nejmenším zpochybňovat Downtown, taky jsem si ho podrobně prohlížel, ze začátku byl v kandidátech na koupi taky, ale pro mě je na 1.místě Sym
i když je dražší, ale to už je věc každého z nás.
30 pro 2014, 14:20
kluci jen upřesním že LED světla Down má..taktéž zásuvku 12V v kaslíku stejně jako bederní opěrku
takže zas tak podrobně jste neprohlíželi, tohle jsou dost primární věci
Kazdopadně nehaním SYM, je to super volba...
A ten novej Sport se mi fakt moc líbí....