Hodně záleží, jak moc preferuješ ochranu jezdce (chlad, voda), tedy velikost plexi, kapotáže atd. Z uváděných 3 (bez Pažouta) to nejlíp splňuje SR Max, Burgman má menší kola a nižší výkon motoru, ale aktuálně velmi slušnou cenu. Pokud nemáš odpor k poměrně kvalitní nejaponské Asii, tak zkus nakouknout např. na stránky Kymco. Downtown jsem upřednostnil před SR Maxem i Burgmanem. Down má výkon na max. zákonném limitu 11kW, slušnou ochranu jezdce, pod sedlo vejdou dvě integrálky (nebo slušný nákup) a mě osobně se líbí vzhledově. Ale tohle všechno jsou obecně dobré stroje a záleží na individuálním vkusu, taky na dostupnosti servisu, jeho kvalitě nebo servisních nákladech
Zmíněná Honda PCX má velmi omezenou ochranu jezdce, ale vynahradí to nízkou cenou (na Hondu) i spotřebou. Honda SH (stávající výběhový model) má sice malinko lepší ochranu jezdce a velký průměr kol, ale dost málo místa pod sedlem (dohání to zadním kufrem). Nový model sice o něco zvětšil prostor pod sedlem, ale bude mít nižší výkon, což bylo výhodou stávající verze.
Držím palce při výběru.