Podle mého taky není jednoznačné, že 11 kW Piaggia bude lepších než o málo slabší PCX. 125-ka bude výkonově mezi auty na okresce vždy na hraně, někdo to bere v pohodě, někdo jde do vyšší kubatury. Není to jen o parametru výkonu v tabulce, ale hodně o průběhu krouťáku, odladění variátoru a hromadě dalších věcí, kterým např. takový TUNER rozumí 1000x líp
V každém případě pro delší jízdy v nejistém počasí je lepší stroj, který má širší čelní kapotáž a solidní plexi, tím pádem je těžší a každý koník je dobrý.
Ze 125-tek podle ohlasů v diskusích zde (nebyl jsem jejich majitelem) jezdí poměrně dobře X-Max nebo Burgman - myslím tím maximálku nebo zátah do kopce apod. zase tam bude vyšší spotřeba než PCX. Z vlastní zkušenosti bych rozhodně Kymco Downtown neodepisoval pro nespolehlivost nebo nižší kvalitu, spíše naopak.
Takže pro jízdy v dobrém počasí PCX, pro občas horší počasí výše jmenované větší modely, ale pro každodenní jízdu bez ohledu na počasí nějaké malé auto
