Ono ani u Nmaxe není servisní interval 6000km.
Co tuším, tak mi v obchodě říkal :
Prvních 1 000km - výměna oleje - to je asi všude
Pak každých 3000km - výměna oleje - na počkání.
A každých 6 tisíc - "velký servis"
Tak to bude - výměna oleje - velký servis(olej)- výměna oleje - velký servis(olej)- výměna oleje - velký servis(olej)- výměna oleje - velký servis(olej) atd ..
Takže u Nmaxe je vlastně servisní interval 3000km

Moc toho na skůtru nenajezdím, ale dávat 4x olej za mojí sezonu je dost ...
Jen by mě pro informaci zajímalo jak to má nová 2017 PCX , stejně už mám zaplacenou zálohu na Nmaxe

Nmaxe ji nebudu vnucovat, jen si dovolím Nmaxe doporučit. Pokud se ji víc líbí PCX, tak při koupy neudělá chybu. Ale i z Nmaxe může udělat Hondu PCX, viz. můj příspěvek v tématu "
Yamaha Nmax" - je tam Nmax v edici PCX

Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
