cestování po městě není až takový problém,v provozu se s tím vymotám skoro stejně jako na padině,řekl bych spíš,že jsou situace kdy je větší skut výhodou,např.když předjíždím kolonu na maxíku,berou to ostatní řidiči tak nějak na vědomí a nikdo to moc neřeší,že se motorka cpe dopředu.Na padině jsem si občas vyslechnul,kam se s..... s tím prskoletem a někdy mě i zavřeli u chodníku.Navíc,když už tu kolonu předjedu,očekává se,že na zelenou vypadnu a nikoho nezdržuju,kdežto na pajzce mě za chvíly všichni zase předjížděli.Trochu problém je manevrování na místě,tam už ta váha znát je,když zaparkuješ mezi auta a pak musíš vycouvat,zvlášt do kopce a nebo se otočit,tak se z 220 kg trochu zafuníš.Padinu vezmu za zadek a otočím ji na fleku,nebo ji strčím na chodník,to už z Burákem neudělám.A záleží kde budeš parkovat,jak psali už kluci,rvát to někde do sklepa v paneláku je fakt opruz,nedostaneš to tam,odřeš to a nadřeš se jak vul.Takže bych volil i podle tohoto měřítka,něco menšího a lehčího,co zvládneš fyzicky a prostorem na parkování.Myslím,že v hustým městským provozu,se částečně maže i rozdíl ve výkonu,ale pokud nejsi omezen řidičákem,volil bych minimálně 125 ccm a víc,at stačíš běžnýmu provozu.Rozumný kompromis bych viděl tak od 180-300ccm,ve městě Tě to nesežere a dá se na tom i výletit.V tý ceně už se něco slušnýho sehnat dá a 60 kiláku denně je už celkem dost,tam už by to chtělo tu 250 at mužeš frčet s davem a mít nějakou rezervu na předjetí.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 15:29, celkově upraveno 1
Důvod: úprava sprostých výrazů