Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
04 črc 2011, 21:03
Zdravím vespolek, sháním jako divý nějaký maxík s fin. limitem +-50 tis.Kč. Skútr by jsem chtěl využít jako druhý dopr. prostředek pro mne a mou přítelkyni. Cestovní náplní by byly cesty do práce 25 Km tam a 25 zpátky, cestování po městě (Plzeň) a občasné výlety. Jsem limitován hlavně tělesnými proporcemi, kdy máme zatím vyzkoušeno, že přítelkyni se pohodlně uvelebí na místo pilota na AN 400. Burgové v této cenové relaci toho ovšem mají mnoho za sebou. Dále mám horké favority Atlantic 500 a X9. Otázky zní: O kolik jsou vyšší sedla u X9 a Atlantica? Jaký z uvedených modelů má nejlépe dostupné ND. Vím, že Burg je na cestování TOP, ale nevím o žádném co by mě chytil za seeerdce
. Mým favoritem je zatím tahle X9:
http://www.tipmoto.com/motorky/piaggio/ ... ution.html.
Brňáci viděli jste ho někdo live?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 zář 2013, 05:14, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
04 črc 2011, 21:26
Km neřeším u auta jsem je taky neřešil, nemá to cenu. V dnešní době stejně nic neříkající údaj o stavu dopr. prostředku. Jsem až z Plzně tak jsem chtěl jen tak ťuknout jestli ho někdo z fóra neviděl live.
Navíc řeším jestli přítelkyně se 160 cm dosáhne tlapkama, u Burga úplně v poho. U Kymca nedosáhla a na Majesty vadí řídítka vs. kolena zase mně.
04 črc 2011, 21:31
Burgman je všeobecně branej za nejnižšího maxíka na trhu. Nic nižšího asi neseženeš. Mě to vyhovuje, ale někomu ten "leho-sed" může vadit.
Jinak dostupnost náhradních dílů neřeš, je všude stejně v pohodě (obvyklé díly cca do týdne).
Každej ti stejně doporučí zrovna to co má
Mrkni třeba na
TOHOHLE.
04 črc 2011, 21:41
to foky: taky jsem na něj koukal asi před 14 dny a já myslel, že je už pryč. Znáš toho scoota (je na značkách)?
04 črc 2011, 21:55
Nene, bohužel ho neznám. Asi ani nevidim důvod proč by neměl bejt na značkách.
05 črc 2011, 09:13
Ahoj, moje postrehy (mel jsem AA500) ....co se tyce vysky sedla...B400 nejnizsi pak AA500 a nejvyssi je X9. Nicmene X9 je uzka a AA500 je siroky takze to ve finale vyjde na stejno...moje zena ma podobne cm a ve finale je problem i u B400 kde stala na spickach kdyz jsme to zkouseli.
Takze pokd je to tva podminka bral bych B400.
Jinak co se tyce poruch atd rekl bych ze to bude plus minus nastejno ...pravdou je ze X9 a AA500 (oba jsou motory piaggio) maji nizsi cenovou dostupnost ND (i kdyz nekdy to je casove o nervy).
05 črc 2011, 09:19
...tak X9 i Atlantic mají stejné motory Piaggio, takže s díly žádný problém, jsou spolehlivé a dlouho vydrží ...akorát jsou to taliáni (tím myslím jejich pracovní morálku při dodání náhradních dílů), na buráka jsou díly o chlup dražší ...ale jsou to prověřené a oblíbené stroje nejen u nás, ale i ve světě, vždyť X9 bývala etalon třídy a s ní se ostatní srovnávali ...a spousta dílů je na ně skladem a jezdí jich i u nás už spousty, takže díly určitě budou. Co se týče srovnání s burákem, tak jsou trochu méně těžkopádné, než burák, lépe se s nimi ve městě manipuluje, hlavně pak ta X9, která je z nich nejužší a prostě ve městě v kolonách je k nezaplacení. Naproti tomu burák je o trochu pohodlnější a trochu větší, tím pádem trochu lepší ochrana proti větru a nepřízní počasí. Taky jsem řešil stejné dilema a měl jsem stejné požadavky, chtěl jsem buráka, ale když jsem je pak projížděl, tak mi jako nejlépší kompromis padla ta X9...
...nejlépe je opravdu si každý stroj projet a vybrat to, co bude vyhovovat TOBĚ.
05 črc 2011, 11:01
to mk-tec, FRAG: ta těžkopádnost buráka bude asi fakt, je to fakt masa na dvou kolech,ale zase to pohodlíčko. Známej mi říkal, abych si projel vše, kromě buráka (buráka až naposled), protože prý kdo na béčko vleze, tak nebude chtít něco jinýho. Snažím se být objektivní a holt objedu půl republiky a vyzkouším vše, ach joo...
Zatím mně to hodně táhne k X9, mít nižší posez, tak neváhám a jdu do ní. Uvidím....
Kdyby jste o něčem věděli, co stojí za návštěvu prskněte mi to sem nebo na SZ.
07 črc 2011, 10:01
S tou výškou přítelky a dosáhnutím na stupačku, u mě je to stejné.
Přítelkyně má stejnou výšku a dosáhne na stupačky úplně v pohodě, jen je pravda, že ne každému musí vyhovovat tvar stupaček, resp. prostoru pro nohy pro spolujezdce (prostě nemáš špičky nohou ven, ale spíš tak trochu dovnitř - ale zase na ně nefouká
). S vyšším plexi je to super stroj, hezky se dá klopit a ve městě si nedokážu představit, jak bych jezdil s Burákem - i když chápu, že v Plzni je trochu jiný provoz, než v Praze, ale i tak.
07 črc 2011, 14:05
Ahoj,
ja som riesil kupu skutra na podobne ucely, ako ty.... cesta do/z prace + kedy tedy vylet po kraji. Jedina volba bola Burg400. U mna K4. Dovody:
- na 650 neboli peniaze
- pod sedadlom to ma priestor nakladneho auta (2x integrala + zamky + bunda + lekarnicka); do roboty bezne (notebook 15.6" + druha integrala, kedze jednu mam na hlave
- vykon 23.5kW...... viem, ze tie AA500 a Piago maju urcite viac, ale na ten ucel 23.5kW staci a kedze je to pod 25kW platim 1/2 zakonnu poistku
- spotreba.... zatial mam za sebou prvu meranu nadrz a cca 4.2l cisto mesto a na kazdej krizovatke pole position....
Robo
07 črc 2011, 17:41
Chlapci kazdy haji sve....
OBEKTIVNE.....
Je to uplne jedno
X9 je sportovnejsi, uzssi a ma nejlepsi akceleraci.
B400 je nejnizsi, ma nejmensi spotrebu (otazka rozdilu cca 0,3l)
AA500 - Take prezdivany jako GW pro chude...nejvyssi rychlost
Co se tyce Mesta je to uplne jedno mel jsem AA500, ted mam B650 a kosim to uplne stejne jako kluci s Nexikama ...takze je to spis o zvyku.
Sedni projed se na vsech trech a co ti padne do oka to si kup...tot je moje rada....nic neni lepsi nez druhe....neb kdyby to tak bylo tak se prodava pouze jeden stroj