Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

16 kvě 2007, 09:06

No já jsem si myslel že nejsi v Čechách,kde bys tady taky schrastil Burgmana 250 a Epicuro,že :D :D Doplnky tady jsou pěkně drahé,o čtvrtinu dražší než v Německu.Za vyhřívané hefty chtějí tady 7-8 tisíc,to je za 5 litrů koupíš i ve Švýcarsku...Mám K3 i K7 a už mi v ní měnili řídící jednotku motoru.Mělo to o 500 až tisíc otáček víc než mělo,navíc kolísaly,takže po té výměně se to zlepšilo ale stejně při volnoběhu kolem 1500 ot.se rozvibrujou řidítka,zrcátka skáčou jak vzteklé i čelní štít,hlavně ty vytvarované boky.Při vyšších otáčkách,kolem 2tis. se to ale zklidní...

S doplnkama to je tady celkově na hovno.Tři týdny čekám na nosič na kufr,to mi dealer tvrdí,že v celé Evropě není jediný nosič na K7,který se přitom prodává už od lonského června...
Naposledy upravil maco dne 16 kvě 2007, 09:37, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

16 kvě 2007, 22:47

Ta moje soucasna K6 ma na volnobeh 1400ot a pekne prede. nic tam nerezonuje, to zacina az tak kolem 110km/hod kdy me zacinaji brnit ruce i sedadlo.

Co se tyka doplnku tak vidim ze budu muset objednavat v nemecku nebo v USA kde to maji jeste levnejsi. Hele popis mi prosim te co vsechno ukazuje ten palubni pocitac na K7 ? Diky

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

17 kvě 2007, 07:48

Já mám K4 a nic mi nerezonuje a to ani při 145km/hod. Tohle by ale mohly dělat špatně vyvážená kola.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 20:29, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

17 kvě 2007, 09:40

No,moje K3 při volnoběhu taky nevibruje nebo jen mírně,K7 celkem fest.A chvěje se celý skútr,těžko říct jestli to je od motoru,což sice asi je nebo to dělá ten výfuk nebo to je nějak špatně odizolované od rámu,každopádně by s tím měli do budoucna něco dělat.Na palubce je ukazatel spotřeby ve dvou režimech ale ješte jsem se na to nějak detailneji nedíval,nějak to nechápu co je vzdálenost A a B a z těch čísel,co se mi tam objevujou nejsem nějak moc chytrý,co to vlastně ukazuje.
Na ty doplnky bacha,hlavně co se týká zapojení do elektriky.Originál hefty,co mám na K3 nejdou zapojit do zdířek na K7,protože tam je úplně jiná zástrčka,skoro jak do nákladáku.Nevím,které japonské ucho to takhle vymyslelo...
..jo už asi vím,asi aby sis musel koupit další hefty,ale celkem nechápu,proč taková blbost stojí stejně jako letecký zájezd na týden do Egypta...

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

22 kvě 2007, 02:42

tak mam odpoved od dealera ohledne te winter edition a vice mene z toho nic nebude rekli mi ze to neni urceno primarne pro mistni trh takze to nesplni homolagaci ktera je jina nez v evrope (nejaky problem se svetlem ci co ). K tomu aby ji to splnilo by bylo potreba zhruba dalsich cca 15.000Kc + samozrejme rozdil v cene za winter edition kontra normalni K7 AN400. Tak nevim.

Pro ty co vladnou anglicky prikladam originalni odpoved co mam v emailu:
Hi
Thanks for the reply - however it is not a simple matter of sending a bike to NZ- the european models do not meet entry homologation requirements for New Zealand as things like lighting are possibly configured for Left hand drive and dip to the right instead of left etc and so we cannot legally import them.
There are a couple of possibilities - one is that it might be possible to purchase the parts required to make the unit legal in New Zealand which could be quite expensive, likely in excess of $1000 this would be on top of the extra cost for the ltd edition model.
The other possibility is that there is a similiar limited edition version available in Japanese market which would meet our import regulation but may not have all the same extras as the Swiss version.

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

22 kvě 2007, 13:27

No já to chápu tak, že tam kde se jezdí vlevo je jinak udělané světlo. Stejně jako u aut, aby osvěcovalo dobře krajnici a neoslňovalo protijedoucí. Takže se podívat v zemích, kde se jezdí vlevo.

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

23 kvě 2007, 09:47

No,to je blbé,celou tohle kravinu se světlama prý vymysleli v Bruselu,asi tam úředníci nemají co dělat než vymýšlet kokotiny.Faktem ale asi bude,že ta Limited edition bude jen pro Evropu a pravostranný provoz,protože ho nemají na stránkách v UK,navíc je to serie 110 kusů.
Jako ty doplnky v pohodě dokoupíš,akurát ta LE verze vyjde cenově výhodněji komplet než to budeš dokupovat do normální verze.Rozdíl je asi jenom 250 € ,což je nějakých 7 tisíc.Za to koupíš zvlášt /u nás/ ty vyhřívané hefty plus další prachy za opěrku a chrániče rukojetí,což bude dalších 7-8 tisíc navíc.Akurát tě může mrzet to barevné provedení - antracit šedá a myslím,že má hnědé sedadlo.
Jinak,ty první verze K7 měly obě světla zapnuté,aspon co jsem viděl na obrázkách při prezentaci v USA
Odkazy na fotky jsou již dne 3.10.2013 nefunkční. Byly odstraněny. Kyblos
Jinak,projet NZ na Burgmanovi... ten nápad mám v hlavě už dávno :D

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

23 kvě 2007, 23:05

No to je zajimavy, ma moji K6 sviti prinormalnim provozu obe svetla, takze u K7 sviti jenom jedno a kdyz prepnes na dalku tak se rozsviti tu druhy ? 110ks opravdu neni mnoho, je to skoda protoze barevne je to moc peknej kousek. Zkusim jeste nejakyho importera z japonska jestli neumi dovezt nejakou japonskou Skywave Winter Edition. Jenom vam dam pro srovnani za kolik se tu Burgmany prodavaji K6 AN250 stoji a stala NZD9990 , K7 NZD10990 a Burgman AN650 Limited (ABS, el.zrcatka a stit, operka vzadu) za NZD15490. Co jsem se koukal tak ve svycarsku vyjde ta Special Edition pomerne levne a mozna je to i pro vas lehke to prihlasit v CR ale to netusim.
Trosku me od K7 odrazuji ty zkusenosti co ma maco s temi vybracemi a pod.
Co se tyka projeti NZ na Burgmanovi, by nemuselo byt spatny napad, silnice jsou tu hodne kvalitni a vicemene neexistuji zadne dalnice takze se porad neco deja, furt nejaka zatacka :-) Ja pouzivam K6 jenom na cestu do/z prace, myslim ze to na nejaky delsi vyjizdky neni a to hlavne proto ze je to 250ccm ale mozna az nekdy vymenim za 400ccm tak to bude jine.
Mate nekdo zkusenosti s Kymco Xciting 500, zacalo se sem ted dovazet a vypada to docela dobre? Zajimalo by me porovnani s K7.
Porad sleduju http://www.motorkari.cz jestli nahodou neudelaji nejakou novou recenzi na nejakyho maxiskutra ale vypada to ze je trochu ignorujou :-(
Naposledy upravil Lochinvar dne 23 kvě 2007, 23:17, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

23 kvě 2007, 23:34

Lochinvar> Dvě světla jsou prostě dvě světla,moje K3 svítí na tlumených líp než nová K7 s jedním,i když má modernější žárovku H7 s lepším rozptylem.Zatím to pořád šteluju,svítilo to dost do země,tak tu parabolu zdvihám furt nahoru a furt to je málo.Tak pak zkusím srovnat oba skútry v noci jak svítí,zatím mám K3 furt v opravě.Ty vibrace řidítek jsou poznat jen při volnoběhu,když jsou řidítka volné při cca 1500 otáček ale to jsem věděl už vloni,podle italských testů.Když na ty řidítka dáš ruce,tak to taky zmizí,ale na volno se to prostě třese,i zadek s kufrem vibruje.Sice to s.....,ale to je asi tak všechno,co s tím můžeš dělat :D nikdo není dokonalý,no.Nevím jestli se na to někdo stěžoval,zatím jsem na Burgmanusa nic o tom nečetl,tam měli jiné problémy, ohledně knučení ve variátoru,až to tam chtěli dávat k soudu,asi 40% skútrů knučelo,asi to dělal řemen variátoru,do prvních K7 totiž dávali řemeny z modelu K6,a pak to nějak vyměnovali...Mi to připadá,jak by ten motor byl připevněn nějak na pevno k tomu rámu a nějak se zapomnělo na ty gumové bazmeky,co tlumí vibrace...
Test na Burgmana 400 byl u nás naposledy snad v roce 2001...
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 02:41, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

24 kvě 2007, 07:00

k tomu rámu a nějak se zapomnělo na ty gumové bazmeky,co tlumí vibrace...
Test na Burgmana 400 byl u nás naposledy snad v roce 2001...[/quote]

Já mám na K4 volnoběžné otáčky při zahřátém motoru kolem 1800. Co jsem se ptal tak je to proto, že je to jednoválec a je to v pořádku a ty vibrace se pak neprojeví. U K7 jak píšeš jsou otáčky nižší a v tom může být problém oněch vibrací. Zkus postupně přidávat otáčky a sám uvidíš na jakých otáčkách zmizí.

Co se týče osvětlení u motorek, tak už v tom postrádám ze strany výrobců logiku.
Jedni montují xenony pro vyšší svítivost to chápu, ale prodraží to motorku, jiní dají dvě světla s H4 a svítí vždy dvě tluméné nebo dvě dálkové, je to levnější a to taky chápu.Už ale nechápu proč dají dvě světla a svítí jedno tlumené nebo dvě dálkové. Jinak v ČR podle vyhlášky dálkové na motorce nemůžeš používat :D snad pouze jako světelnou houkačku.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 20:32, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

24 kvě 2007, 07:48

??Coze? Nemuzu pouzivat dalkove na motorce? Vzdyt je pouzivam!!!
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 20:32, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman K7 AN 400 - má cenu do toho jít?

24 kvě 2007, 08:51

Tak jsem se koukal do manuálu tak je předepsaný rozsah volnoběžných otáček skoro stejný,u K3 1300-1500,u K7 1350-1550.Pokud jsou volnoběžné otáčky mimo tento rozsah,obratte se do servisu se žádostí o prohlídku a opravu,stojí doslovně v manuálu.Takže při stejných otáčkách se K7 prostě třepe víc a mizí až od 1800- 2000ot.,což je už moc.Než mi měnili tu řídíci jednotku,tak někdy se otáčky zasekly mezi 2-2200ot.a to už bylo vidět,že to není zdravé pro ten motor.Po výměně to mám kolem 1500,ten motor už je spokojenější,pěkně to brumlá ale prostě se to třese víc.Až budu mít z opravy doma K3,tak je nastartuju obě najednou a uvidím ten rozdíl.
U K7 je jedno světlo tlumené a jedno dálkové,které svítí společně s tím tlumeným.
Jelikož musí být motorky prodávané u nás homologované,tak bych asi používání dálkových světel na moto nějak neřešil... :D
No,jezdím jak drak,už tam mám přes 4 tis.km a zatím se mi ještě nepovedlo škrtnout stojanem o zem,a to klopím jak cyp... :D Je ten podvozek vyšší i díky většímu kolu vpředu.U K3 jsem škrtal normálně... :D

24 kvě 2007, 10:04

[quote=Cpujky][quote=Rady]Co se týče osvětlení u motorek, tak už v tom postrádám ze strany výrobců logiku.
Jedni montují xenony pro vyšší svítivost to chápu, ale prodraží to motorku, jiní dají dvě světla s H4 a svítí vždy dvě tluméné nebo dvě dálkové, je to levnější a to taky chápu.Už ale nechápu proč dají dvě světla a svítí jedno tlumené nebo dvě dálkové. Jinak v ČR podle vyhlášky dálkové na motorce nemůžeš používat :D snad pouze jako světelnou houkačku.[/quote]

??Coze? Nemuzu pouzivat dalkove na motorce? Vzdyt je pouzivam!!![/quote]

já taky :p , ale naškolení řidičů nám řekli že to je vyhláškou zakázané. Proč nevím, tad je možné všechno.

No,jezdím jak drak,už tam mám přes 4 tis.km a zatím se mi ještě nepovedlo škrtnout stojanem o zem,a to klopím jak cyp... :D Je ten podvozek vyšší i díky většímu kolu vpředu.U K3 jsem škrtal normálně... :D[/quote]

To škrkání stojanu jak jsem zjistil není podvozkem, ale pružinou stojanu.Ta v zatáčce když jsou na vozovce nějaké nerovnosti stojan neudrží a tím dojde k zavadění o vozovku. Může to být i únavou pružiny, ale na srazu jsem se ptal i těch co mají 650 a dělá jim to také.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 20:33, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

25 kvě 2007, 08:25

Tak jsem s tím včera lehnul.kdoby si to chtěl přečíst jak,tak na Motorkářích.cz na Smetišti,Tak už jsem v klubu...

...tfujtajxl... :thinking:

25 kvě 2007, 09:19

hoď sem přímý link
Co jsi dělal?
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 20:34, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Odeslat odpověď