zdravím všetkých burgmanistov...momentálne sedlám Piaggio X9 250 ten starší model s motorom honda, r.v. 2000. Po meste super, ale mimo mesta už mam pocit že nejak nestíha a na predbiehanie by som potreboval fakt straaaaaaaaaašne dlhú rovinku. Mám možnosť ho vymeniť za Burga 400 r.v. 2001 ale podľa fotiek je to asi model 2000. To že by to malo jazdiť lepšie je mi jasné, ale Burgoš má malý problém elektrického charakteru. Odcitujem pár riadkov z mailovej komunikácie so súčasným majiteľom: "Len mám teraz jeden problém, na kábloch od baterie je niekde asi povolený kontakt, niekedy vybije bateriu ked stojí. Dočasne to mám vyriešené upravenú skutrku odpojím kontakt na baterii, nechcel som rozoberať celú moto na leto a nemám vela času. Dobijanie a odber se merali počítačom je to v poriadku takže to je len nejaký kontakt, lebo to robí len niekedy nie pravidelne. ja som bol tiež v oprave a merali dobíjanie, je v poriadku dobíja ako má. práve vtedy ked sme merali aj odber nemal žiadny v pokoji. Je to také že niekedy to len urobí že vybije baterku myslím si že to bude niekde nejaký kontakt len od baterie. Za jazdy nieje žiaden problém a po odpojení baterie a znova zaojení skúter pokračje dalej bez problémov" Keďže do elektiky sa nevyznám ani trochu, chcel by som sa opýtať niekoho kto sa do toho trochu vyzná čo by som s tým mohol robiť a kde by asi mohla byť zrada a zároveň ak mal niekto možnosť sa voziť na burgu 400 a X9 250 či by mi nevedel opísať rozdiel. X9tku som si totiž dal pekne doporiadku (vymenené valčeky, remeň, olej, filtre, platničky atď atď) tak či vôbec do tej výmeny ísť. Ďakujem za odpoveď
Je to asi jako kdyby si před sebou měl kaluž a na sobě holinky s levou holinkou děravou. Přišel by k tobě chlap a řekl ti, "hele, já ti prodám tyhle super holinky - sice je v pravý díra, ale jsou lepší". A ty by si reálně uvažoval, že svoje holinky s levou děravou na průchod kaluží vyměníš za ty lepší s pravou děravou. Pokaždé budeš mít jednu nohu mokrou, v jednom případě ale s pocitem, že si na sobě měl "lepší" holinky.
Vyprdni se na to, užívej si své X9, šetři a za rok-dva si sedni a znova se nad nákupem "lepšího" skútra zamysli
noooo...predpokladám že som pochopil tuto analógiu, ale predsa...priznám sa, že jediný dôvod prečo by som chcel burgmana je vyšší výkon. Inak sa mi starý burgman ani veľmi nepáči (jeho majitelia mi to snáď odpustia) a keby som sa mal rozhodnúť medzi X9 250 a Burgom 250 tak neváham ani chvíľu a vyberiem si X9, ale v tomto prípade sa rozhodujem ozaj len kvôli motoru. Problém je, že by som chcel trochu pojazdiť túto našu malú republiku a dobehnúť na návštevu aj do tej vašej a na to sa mi tá 400vka zdá predsalen vhodnejšia. Bohužiaľ situácia je taká, že sa s priateľkou obzeráme po nejakom dome, takže všetky financie pôjdu tam a predpokladám že ani s tým šetrením to nebude najbližších pár rokov tak úplne ružové keďže dom tých peňazí zhltne viac než dosť. Preto zvažujem výmenu, inak som s X9 spokojný a na niečo novšie a výkonnejšie by som mohol čakať až dôchodku
Pro macimíra i ostatní v podobné situaci. Foky se to snažil napsat řekl bych velmi kulantně a i se mu to povedlo. Já zvolím trochu hrubší slovník, ke kterému se uchyluji tak maximálně jednou za deset let Jestli si toho Burgmana koupíš, tak si koupíš volítanej sráč, u kterýho Ti bude prd platný, že má větší výkon, když nejede a nepojede, jelikož jak se u něčeho takhle starýho začne sypat elektrika tak nohy na ramena a pryč. Osobně si myslím, že jsi stejně již rozhodnut a pouze si potřeboval schválení jako již mnoho před Tebou a jistě i mnoho budoucích tazatelů. Už jen to, že se na něco takového ptáš zde na fóru svědčí o tom, že nemáš v ten stroj úplnou důvěru. Radím poslechnou instinkt a počkej na něco dalšího. Jo a jestli si myslíš, že budeš mít po koupi domu čas na ježdění, tak to sorry, ale to tedy mít nebudeš
Tuning / úpravy: kufr SHAD,držák na mobil,zásuvka 12V,hlavní stojan a nástavečky pro rozšíření zrcátek
Re: Suzuki Burgman AN 400
22 črc 2015, 13:10
Já se přidám v tom smyslu,že ten rozdíl ve výkonu o který Ti není nijak zásadní.Burgman je těžší.Měl jsem to kdysi možnost porovnat v reálu.V akceleraci byla ta 250 lepší,rozdíl bude v maximálce,tam získáš asi 20 km/hod Jinak možná na tom bude 400 o něco líp ve dvou,ale přikláním se k názoru,že taková výměna starýho za starý s problémem je asi o ničem
no....takto som to potreboval asi že na rovinu a rozumne vysvetlené:lol: veď práve že keď opadlo prvotné nadšenie a začal som rozmýšlať nad tým že či je to vôbec dobrý nápad bo 400vku som chcel preto aby som sa mohol vydať na dlhšie cesty ale zase tým pádom vzniká obava že ma motorka nechá niekde ďaleko od domova stáť na krajnici s očami pre plač. asi som potichu dúfal že niekto napíše niečo v zmysle "v pohode vymeníš toto a toto a bude to stáť 20€ a bude ti to slúžiť do smrti každopádne ďakujem páni, výrazne ste mi to uľahčili PS: spolieham sa na to, že aspoň do práce a z práce sa preveziem keďže to vyzerá tak že to bude cca 25km cez dve dediny takže na to asi zatiaľ postačí aj 250tka na ktorej aspoň viem čo som všetko porobil
Naposledy upravil macimir dne 22 črc 2015, 13:22, celkově upraveno 1