Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
17 črc 2009, 18:06
kraken.99 píše:já taky ne ale naštěstí jsem si pozval odborníka jménem polda tak se jim tam vysmál a mě ušetřil peníze
Tak když už je to venku, tak ten burák bude mít chycenou hlavní hřídel na variátoru, určitě středové ložisko v karteru, a při zapnutí tlačítka "Power", ktetrý motoru přidá na otáčkách se nechce vracet, zůstává vyset, variátor se stím pere, prostě je to past na lidi.
Jinak Suzuka přímo u buráka 650 doporučuje výměnu ložisek ve variátoru při 35 000 kilometrů a tenhle má na tacho 45 000 km a možná bude mít i víc. Běžte od toho.NEDOPORUČUJI.
20 črc 2009, 20:02
Jak může mít chycenou hřídel variátoru,když variátor nemá?
Dneska jsem byl v servisu v Suzuce (vrbovka) a tam mi řekli že 650 nemá variátor ale převodovku a o doporučení na výměnu ložisek nic nevědí.
20 črc 2009, 20:18
Kokeši, hádej co to je? Nápověda zní - B 650
Jóóó a mimochodem jestli ti to řekli ve ,,Vrbovce", tak díky za info. Alespoň vím kterému servisu se mám z daleka vyhnout!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 črc 2009, 20:22
Tak mi vysvětli co je to za mechaniky když to nevědí.
Už se nedivím že na opravu palivoměru si vzali 3 dny.
20 črc 2009, 20:26
jinak to opravdu klasický variátor není je to sekvenční převodovka ale stejně každý říká variátor
20 črc 2009, 20:41
kraken.99 píše:jinak to opravdu klasický variátor není je to sekvenční převodovka ale stejně každý říká variátor
Asi tak, ten kdo otom něco ví, nepoběží někam shánět rozumy, upsal jsem se ale to nemění nic natom, že to je střep.
20 črc 2009, 20:56
Tak já nevím, protože mám B650 a ta moje má opravdu variátor (el. řízený variátor SECVT) Je uložený přímo v motoru a převod se dál přenáší přes sekundárni převodovku na zadní kolo. Ta se skládá z pěti ozubených kol uložených v levém rameni kyvné vildice
více zdeSekvenční převodovka je úplně něco jného
více zde
20 črc 2009, 21:36
Je to jak píše Rady - klasický variátor pouze elektronicky řízený. Sekvenční převodovka je něco úplně jiného. Zvětši si toto přiložené foto z B 650 a je to jasný
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 črc 2009, 21:41
Jé, co to je, to vidím poprvé
to tam někde je?
20 črc 2009, 21:53
tady je jeste
demo razeni treba si nekdo s tim pohraje
25 srp 2009, 14:08
zdarec,
mohu nějak zrušit toto téma?
15 led 2010, 09:39
No na první pohled to vypadá moc dobře.
Techniku nelze podle fotek soudit, ale...
Nebyl havarovaný - proč tedy má nový lak?
Vzadu mu chybí nápis Suzuki a na bocích tak nidke nic, což tam obvykle bývá.
Od prvního majitele bez servisky a pouze s jedním klíčem?
Na fotce v podsedláku je vidět, že tam chybí ty špunty na boku, co drží vanu úložného prostoru, proč by se tam někdo po 13000 km hrabal?
Podle km to je novej stroj, ale nevypadá. Koleno výfuku taky nevypadá na ty km.
Jsou to jen postřehy, které mají evokovat otázky PROČ.
Je možné že se mýlím, ale pokud by měl jen 13 tkm, tak je cena suprová, ale ta asi bude proto super, že to ty km nemá a origo taky všechno nebude.
15 led 2010, 09:57
notak s tim že to má výc km se počíta
15 led 2010, 10:33
Skutr je havarovany, prelakovany, stoceny tachometr a poskladany z nekolika modelu. Podle stavu tipuji tak 113000, tech uvadenych 13 je k smichu
Doporucuji rozhodne nebrat