Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
19 led 2010, 11:57
Zdravím,
začal se mi líbit tenhle skůtr a chci se zeptat jestli se na to poskládám se 190cm a jestli se na tom dá i cestovat - třeba i do zahraničí a tak. Původně se mi líbili cestovní endura (freewind, pegaso a tak) ale bydlím ve městě a tak by se mi skůtr hodil i do práce. Zatím jsem jezdil jen na fichtlu a papíry mám půl roku tak myslím že výkonově by mi určitě stačil.
Předem děkuju za reakce.
Naposledy upravil
Ivos dne 19 led 2010, 14:10, celkově upraveno 1
19 led 2010, 12:21
Zdravím, ono ta v ceně zas nějaký extra rozdíl není, a pokud koupíš 200ccm tak po pár dnech začneš uvažovat o 400
. Já bych bral to nejsilnější na co mám peníze a papíry. Případně ještě piaggio x9 (500ccm) se dá sehnat za slušný peníz. Rozdíl ve spotřebě u 200 a 400 je minimální. Toť můj názor
19 led 2010, 14:10
Myslim, ze Ivos mel 190cm na mysli vysku
Ja jse mel B400/K4 a pri me vysce 184cm jsem musel zrusit operku. Takze bez uprav 190cm tam poskladas, ale pohodlne to nebude. Pokud chces jezdit na delsi cety do zahranici, tak bych asi uvazoval o necem jinem.
19 led 2010, 14:12
Myslel jsem tak jednou do roka. Jinak tak dvakrat do mesice 150km domu a kratsi vylety.
19 led 2010, 14:15
Mám B400 K8 a měřím 194 cm. Na prodejně jsem si zkoušel jak 400 tak 650 a subjektivně
se mi líp sedělo na čtyřstovce. Jinak do zahraničí preferuji auto.
19 led 2010, 14:22
Rady píše:Myslim, ze Ivos mel 190cm na mysli vysku
....
Já jsem vůl
19 led 2010, 15:05
wasp píše:Mám B400 K8 a měřím 194 cm. Na prodejně jsem si zkoušel jak 400 tak 650 a subjektivně
se mi líp sedělo na čtyřstovce. Jinak do zahraničí preferuji auto.
Subjektivni pocit v prodejne je neco jineho jak nekolika hodinova jizda
Mel jsem B400 i B650 a ten rozdil je vic nez jen v objemu. Jidzdni vlastnosti, ram, kola, brzdy, pomer vykon/spotreba atd. Rozhodne lip se sedi na B650.
19 led 2010, 17:14
ja b400 mél mám 189cm a uplne v poho neboj se toho jak na kratko tak i po hodině jízdy dobrý
19 led 2010, 17:34
Rady píše:Subjektivni pocit v prodejne je neco jineho jak nekolika hodinova jizda
Mel jsem B400 i B650 a ten rozdil je vic nez jen v objemu. Jidzdni vlastnosti, ram, kola, brzdy, pomer vykon/spotreba atd. Rozhodne lip se sedi na B650.
To všechno je asi pravda,
akorát jsi ještě zapoměl na takovou maličkost , skoro sto tisícový rozdíl v ceně.
Aspoň v té době, kdy jsem to kupoval.
19 led 2010, 17:57
Podivej presne tohle dilema jsem pred casem mel i ja, cena rozhodla a take jsem nakonec sel do B400. Po roce jsem si na srazu pujcil B650 a byl jsem unesen z jizdnich vlastnosti a pohodli. Zmizelo vlneni podvozku, perfektni brzdy, vetsi kola lehce prekonavala nerovnosti, sedadlo je vys a dal od rizeni a mne tak prestala bolet zada. Jezdis max. na ctvrt plynu, zadne honeni otacek, predjeti je otazkou okamziku, kdezto u B400 uz musis zvazit jestli to stihnes a obcas se najdou hajzlici co si te vychutnaji.
Nebudu rozepisovat dal sve pocity, protoze to chce vyzkouset osobne. Nerikam, ze B400 je spatna volba, ale ja mam motorku na cestovani a ne na jezdeni do kramu. Ten diametralni rozdil mi zustal v podvedomi a tak jsem nakonec B400 proda ( se znacnou ztratou) a sel do B650. Kdybych to udelal zrovna, tak jsem nemusel tolik nakonec prodelat.
Cestovani neni hodina jizdy, ale vetsinou nekalikahodinove jezdeni po cely vikend a pri tve vysce a mych zkusenostech ti B400 nedoporucuji. Je urcena spis pro mensi postavy a nad 180 uz podle mych zkusenosti moc pohodlna neni.
19 led 2010, 18:58
no ale tady jde i oto že jestli máš čerstve řidičak do 25kw tak to je akorat natu 400 ta má 24 ale 650 má už 40kw tak jestli koukaš i nato tak jedině tu 400 ale počitej s tim že ty zada za nějakou tu hodku ucitiš
19 led 2010, 19:26
Jj, děkuju za příspěvky. Řidičák mám bez omezení ale peněz max 40000,- spíš tak 30000,-. Příští rok chci měnit auto tak nemůžu moc utrácet. Nikdy jsem se na skůtry moc nedíval, ale když jsem ho viděl na obrázku, připadal mi fakt velkej a nejsem zrovna pohodlnej člověk že bych musel mít super pohodlí. Jen se mi na tom líbilo, že když pojedu 10km do práce, tak se nebudu muset ráno převlíkat do hader na motorku abych neumrznul a pokud to zvládne 200km výlet tak úplně v poho. Delší tak max jednou do roka. A hlavně ta spotřeba. Určitě udělám nejlíp když se na něj někde posadím a uvidím.
19 led 2010, 19:27
Na kolik případně vyjde ta úprava sedla jak tu někdo psal??
19 led 2010, 19:34
Ja jsem si sedlo upravoval sam a calounik mi jen nacvakal novy potah a za to si vzal 800,- Samozrejme bude zalezet, jaky material a pripadne vzor si vymyslis. No ale ta castka co jsi uvedl, tak mam obavy ze ti nebude stacit ani na tu 400
19 led 2010, 21:11
No já mám 650 ku a byl u mě Bumbec ještě se 400kou,tak jsem nakonec na něj sedl a je to nebe a dudy.Nastartoval jsem,otočil plynem a ono nic.Fakt jsem z toho byl vyvalenej,jakej to je rozdíl.U té 400 ky se musí fakt řádně kroutit plynem,aby se to svižněji rozjelo a to jsem chroust.