Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

Re: Burgman 400: 190cm?? cestování??

07 bře 2010, 12:37

Určitě se rozhodni pro větší kubaturu. Je přirozené, že za dvě nebo tři sezony budeš koukat výše. A jestli si myslíš že tomu tak nebude, tak jsi na omylu a nebo jsi vyjímka. Cestovat se dá samozřejmě i na menších obsazích, ale je to vždy něčím omezené. Já s baťůžkem a 25 kg nákladu na Burgmanu 250 procestoval Itálii až po Řím a o cestách do Alp, Tater a Dolomitů nemluvím. Jen ten jednoválec prostě při vyšších rychlostech rozvibruje celou moto a ani jizda po dálnici ve 120 km vůbec neubíhá. No a co se týče koupě-na co si dát pozor: tyto jednoválce jsou náchylný na hladinu motorového oleje. Takže jestli předchozí majitelé na to káceli je dost možné, že to pak bude toho oleje žrát na 1000 km až jeden litr. Jenže to Ti nikdo nepřizná a Ty to na první pohled nepoznáš.Existuje měřák na měření tlaku ve válci a to hodně moc napoví o tom jak na tom motor je. Hodnoty Ti poradí někde v Suzuki servisu nebo někde na foru. Já je už v hlavě nemám. Dobré je na místě zkontrolovat i spojku. Viděl jsem na 400 Burgmanu s kilometry do 30000 lamely bez obložení a třecí talíř úplně modrý od vyhřátí. No a to není celkem laciná záležitost. Také nutno věnovat pozornost plastům. Po různých pádech jsou popraskané a z vnitřní strany různě lepené. Brzdové kotouče nutno shlédnout a při zkušební jízdě jim věnovat pozornost. Rovněž ovladatelnost do obou směrů a zatáček musí být stejná. Tím vyloučíš pokroucený rám. Určitě si vezmi ke koupi nějakého kamaráda co tomu trošku rozumí a zbytek je už také na štěstí. Přeji šťastnou volbu.
Odeslat odpověď