taky si myslim ze kdyz to pojmu jako vylet ze by se to dalo
vzal sem samozrejme v potaz prepis, cestu tam a zpet a dalsi naklady a porad mi to vychazi o 20-15 tisic levneji nez kdybych to koupil tady.. i kdyz s tema hov**kama okolo..jsem ochotnej je podstoupit, kacenky se prece jen tak na ulici nevali ze..
penize ktery na tom usetrim muzu pak investovat treba na kvalitni prislusenstvi jako je napr obleceni helma atd.. nejsem v tom moc zbehly ale mel sem moznost jezdit jednu sezonu na "blby" padesatce, a kdyz clovek ma na sobe obleceni na bezne uzivani a jede treba ve veccernich hodinach kdy teplota pada treba 10 stupnu tak to neni zadnej med
ale to vsichni urcite vedi, to jsem trosku odbocil..
povinny ruceni? vubec nevim jak to chodi co se tohoto tyce.. ale docetl jsem se ted tady na foru ze stoji par stovek tak doufam ze v italii, velmoci skutru by to nemelo byt jinak..kdyz tak to zaplatim no.. u ty spz doufam ze mi ji necha, pokud to treba v italii nechodi tak ze kdyz chce motorku ze sebe odhlasit ze musi vratit spz :-O
a je to legalni jezdit na italsky znacky takhle nekolik let? cajtum musi hned padnout do oka italska spz ne :-O .. co kdyz ho zastavi? ukaze jim italsky technicak a kupni smlouvu a rika pokazde ze jede zrovna na bohdalec to prihlasit nebo jak? :-O
(omlovam se jestli pisu nesmysly a nekoho z vas sem donutil protocit oci
)))))
tak treba tady pro srovnani aktualni nabidky z italie a Cr:
Sportcity z italie
http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/s ... sg=4640573 Cena 17 000 kč
Vykon 11 kw
Rok: 2005
najeto: 20 000 tis (nemusi byt pravda ale budiz)
naklady na to ho dostat do cr a prihlasit: 2500,- plus minus cesta tam bus a zpet jiz na skutru, 600 kc kapesne, 5000 prihlaseni.
secteno podtrzeno: cca 25-27000,- pokud prictu i mimoradne naklady
Sportcity z cr:
http://motorky.bazos.cz/inzerat/2474882 ... ty-125.php Cena: 39 OOO,- kc
Vykon: 7 kw
Rok: 2010
najeto: 10 000 tis
skutr je na nemeckych dokladech tak ze plus prihlaseni 5000,- kc..
secteno podtrzeno: 44 000,. kc
rozdily: ital je sice starsi o pet let ale ma v tp vetsi vykon nez cech..(znovu opakuji je to trochu jiny model) ital ma euro 2, cech euro 3 coz vidim jako vyhodu pro itala, nema to pry naky omezeni boco..stara blazkova povidala... ital ma sklo a placku na box, cech ne..ale priznam se ze u te placky si nejsem jisty tak uplne.. pro me je jednoznacne rozhodujicich tech cca 18 000 tisic rozdil...
co myslite? ma moje uvaha nejakou logiku nebo ne? mam do toho jit nebo radeji byt opatrny a nepodstupovat riziko toho ze se mi muze skutrik po ceste rozbit a budu muset shanet nekoho s dodavkou kdo si pro me prijede a vyjde me to potom cenove skoro nastejno?