Skůtr pro skupinu AM

Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů

Skůtr pro skupinu AM

Příspěvekod jackm » 12 zář 2011, 21:31

Dobrý den,
již brzy snad dokončím autoškolu a získám řidičské oprávnění AM.
Pro ty co neví co lze řídit s touto skupinou cituji:
Skupina AM opravňuje k řizení mopedů a malých motocyklů s konstrukční rychlostí do 45 km/hod.


Mě by stačil klidně nějaký fichlt Jawa, jenže tam skoro žádný v techničáku nemá 45km/h, takže bych ho nemohl řídit.
Byl bych taky radši za nějakou motorku z bazaru, ale aby jezdila i více než 45km/h (v papírech by měla 45km/h), přecijen motorka vypadá lépe než skůtřík. :D A taky, když dělám jízdy na 125, kde musím řadit, tak bych to nějak využil...
Každopádně kupovat se bude skůtr, mě je to vcelku jedno, budeme si to kupovat s tátou a on to bude taky platit, takže je to hlavně na ňom. Je pravda, že motorka z bazaru by už neměla záruku a taky bude skůtr na začátky pro mě lepší.

Četl jsem si článek o výběru skútru zde: http://www.scootland.cz/skutry/jak-dobre-koupit-skutr/
Tam jsem ale nic o značce Kymco nenašel ani se nic víc nedočetl v diskuzi.
Tak píšu sem, rád bych něco okolo 27 000Kč. Zatím to vypadá na značku Kymco 4 takt a 4 takt jedině, protože je tižší a může se tam tankovat bez ředění.
A tady jsou rovnou 2 kandidáti:
Kymco Agility MMC50 - http://www.kymco.cz/scooter/50-ccm/agility-mmc-50.html
Kymco DJ S 50 - http://www.kymco.cz/scooter/50-ccm/dj-s-50.html

edit: Teď jsem tak porovnával ty dva a víc se mi zamlouvá vlastnostmi DJ S 50, tak zatím je hlavní kandidát na koupi, vzhledově je trošku hezčí MMCčko.

Jaké máte zkušenosti se značkou Kymco vy, popřípadě s těmito 2 kandidáty ? Popřípadě, co byste doporučili za skůtra do těch 27 000Kč (nový) ?
Mnohé díky jackm :D
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod globator22 » 13 zář 2011, 14:13

O Kymcu se říka, že je to takový lepší číňan, ale má ho můj kamarád Jakatarra a je sním spokojen.Jinak 4T je sice tižší a nemá to zvuk jako včela ale 2T je mnohem živější a dnes už mají oddělené mazání snad všechny skůtry, ať už jde o 2T nebo 4T.
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod moto.joker » 13 zář 2011, 14:29

To říkají majitelé číňanů, aby v tom nebyli sami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kymco je Taiwan a tam je to s kvalitou úplně někde jidne. :!: :!: :!:
Kymca bych se nebál a myslím, že je to dobrá volba. Je tu spousta spokojených majitelů.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350
Uživatelský avatar
moto.joker

1500+
 
Reputace: 325
Příspěvky: 1720
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda Forza 350

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod jackm » 13 zář 2011, 15:05

Děkuju za Vaše názory k značce Kymco a pro 4 takt už jsem rozhodnutý, já to tunit nebudu, maximálně se to po 500Km poladí aby to nebylo omezované.
Že je 4 takt slabší oproti 2 taktu výkonem vím, to mě nějak nevadí, když se s tím může 45 km/h na dálnici s tím stejně nemůžu a ve městě mě to snad nějak omezovat nebude, toho se nebojím. :)
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod bajza » 14 zář 2011, 01:49

V této cenové relaci:Se ještě dá pořídit SYM,Peugeot,TGB (to je ale 2T).Nejsou to super stroje.Ale spíš taková stření třída.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1108
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod jackm » 14 zář 2011, 07:09

Tak ten SYM http://meteorsport.cz/item/sym-orbit-ii ... try-50-ccm nevypadá taky špatně. Má výkonnější motor, ale zase menší nádrž a celkově je menší velikostí, tak by se tam 2 vozili asi hůř. Jak je na tom Kymco vs. SYM?
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod jakattara » 14 zář 2011, 07:31

Ahoj, mé zkušenosti s kymcem najdeš v obou odkazev v popisu tady pod čárou. Už se budu opakovat, ale za mě je to celkem dostatek muziky za přijatelnou cenu. Kvalitou je to opravdu někde jinde a kdyby se ti nechtělo číst hromady mých blábolů, koukni aspoň tady :

http://skutrmania.cz/clanek/137-na-navs ... v-msa.html
.
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod zabart » 14 zář 2011, 07:57

A pokud chceš motorku která vypadá a dá se nani manualně řadit je to jednoznačně tohle a v tp má 45km/h.já ji měl a nebylá špatná a to vážím přes 100kg.A když ji odblokuješ jede aji 90km/h :D

http://www.koupe.eu/skutry/144-zipp-shock-50-4t.html
Uživatelský avatar
zabart

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 390
Registrován: 10 úno 2011, 22:31
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
Skútr / moto: Honda Forza
Tuning / úpravy: velké plexi

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod jackm » 14 zář 2011, 13:54

Jo ta vypadá dobře :D a kolik Ti tak žrala na 100 km, co ta značka ZIPP ?
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod Winterwolf » 14 zář 2011, 14:27

Je absolutni nesmysl aby 4 taktni motor o 50 ccm rozhybal tento stroj realnym 90km/h Tak dlouhe a prudke kopce u nas v CZ nejsou :twisted:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod jackm » 14 zář 2011, 21:19

Winterwolf: Já se ptal ale kolik žrala ta ZIPP jako spotřebou při dráze 100km.
Ale co jsem tak hledal o té ZIPP, tak v ČR jsou akorát 2 krámy v Ostravě, co jí mají a to je odemně daleko a navíc jsem o té značce nic nenašel. Takže zůstávám u výběru Kymca.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod petr1380 » 14 zář 2011, 23:14

Můžu ti prodat tohohle itala, je to dravec :twisted:
http://motorky.bazos.cz/inzerat/1169687 ... Extrem.php
Piaggio NRG mc3/ Piaggio X9 125 (180)/ Piaggio X9 500ie Evo/ Yamaha Tmax 500
Uživatelský avatar
petr1380

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 10 srp 2011, 22:58
Bydliště: Chýnov
Skútr / moto: Piaggio X9 125/Piaggio X9 500ie/ Yamaha Tmax 500

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod zabart » 15 zář 2011, 07:33

Zipp žral něco pod 2l a to jsem ho nijak nešetřil.A jel 90 tachometrovych a po rovině sice mu to trochu trvalo než se tam dostal to jo,ale vyhodou je že si ho můžeš vytáčet což skutra nemužeš.Je to čína kterou tady vozí poláci.Divej všechno je čína i to kymco i když někteří vidí štítky taiwan tak to stejně dělaj šikmé oči.A ten motor je stejnej jako kterejkoli jinej čínan.Já mám kolegu co chtěl původně eurostara a nakonec se nechal ukecat v obchodě na kymco že je to kvalita atd.a tedka brečí že ho nevzal.Sice kymco má lepší spracovaní plastu ale to je tak asi všechno.Sedíš na nem jak čulda bo si nemáš ani kde natahnout nohy,a zrychlení aby to něco jelo tě stoji jako druhé kymco :D a i tak to potom moc nejede.Ale čínu pořidíš za par kaček a za pár kaček si ji zrychlíš.A já říkam at je to honda ,kymco ,nebo hyosung záruka je na všechno 2 roky.jo a u toho zippu jsem měl vyměněne jen cdi a jel dobře byl jsem na ně i v jeseniku a uplně v pohodě.A hlavně vypadá jak honda 1000rr :D
Uživatelský avatar
zabart

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 390
Registrován: 10 úno 2011, 22:31
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
Skútr / moto: Honda Forza
Tuning / úpravy: velké plexi

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod zabart » 15 zář 2011, 07:38

A kluci co tady preferujou značkové skutry a smějou se činám.Tak sice máte pravdu že kvalita těch dílu je asi trochu lepší ale už nikdo neřekne jak je to s cenou těch dílu a to nemluvím že většina stroju je italských a jak je známo tak italove v létě nepracujou a vzimě tancujou :D Takže já si objednám dily na čínu za par kaček a z Malšic je mám do 3 dnu doma.Ale u itala tak nejdřív za 3 měsíce :D Tak tohle je sice mimo téma ale někdo to tady musel řect :D

Tak a ted do mě kluci :twisted: :twisted: :twisted:
Uživatelský avatar
zabart

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 390
Registrován: 10 úno 2011, 22:31
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka
Skútr / moto: Honda Forza
Tuning / úpravy: velké plexi

Re: Skůtr pro skupinu AM - Kymco

Příspěvekod houba » 15 zář 2011, 09:04

Měl jsem čínskýho skůtra, teď mám italskýho. Mohu říct, že čínskej skůtr je tak na 10.000km, pak jde do háje vše, co na něm je, že se nevyplatí ho opravovat a za dnešní ceny je lepší koupit zas novej. Nicméně, mně připadalo, že horší než-li čínská kvalita, je spíš českej autorizovanej servis. Po každý prohlídce někde chyběl šroub, či nebylo správně napasováno, prostě hnus. U starýho itala mi drží vše, jak má, ceny dílů nejsou až zas tak hrozný, když budeš brát spotřebák. Ale po mé nedávné nehodě, kdy mi prasklo plexi, jsem zjistil, že objednat nové, je přeci jen trochu na dlouho, oni ti italové vážně v létě nepracujou.
Takže, pokud jsi trochu věříš, že si budeš opečovávat číňana sám i za cenu ztráty záruky (ale ušetříš mnoho za servis!!!) tak směle do něj, bude sloužit minimálně stejně, jako ojetá značka.
Ale abych se vrátil k tématu, Kymko je trochu lepší číňan, to je obecně známé a nevyvratitelné, řekl bych na stejné úrovni, jako Peugeot apod. a cena v poměru ke kvalitě odpovídá 1:1 tak je na tobě, jestli koupíš Kymko za 28000 nebo Yuki za 20000. Přeju hodně zdaru :mrgreen:
houba

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 11 zář 2011, 11:30

Další

Zpět na Rady před nákupem skútru

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků