Vratas píše:Dobře, odpovím ti na tvé otázky. SR50 není špatná volba. Co se týče ročníků 2005 a mladších, tak tam se vyskytují převážně motory Piaggio vodou chlazené. Tudíž zde je možnost tuningu velice široká. Můžeš zvětšit válec, dát sportovní výfuk, lepší a větší karburátor a variátor. Karburátorové verze jsou na tuning samozřejmě lepší, protože vstřikování ať Morini DiTech nebo Piaggio Purejet je jednou nastavené z výroby a není zde možnost ovlivnit ten výkon, který už tam jednou je. U vstřikování je z výroby v sérii o něco větší výkon, než u karburátoru.
Pokud bys volil stříkačku, tak určitě lepší volba bude Piaggio Purejet (Factory) než DiTech. Bývaly s tím problémy a technicky je Purejet na lepší úrovni.
Tuning pro vyšší akceleraci je samozřejmě větší válec, sportovní výfuk a variátor. Otázkou zůstává, zda to za ty peníze stojí, protože se stejně dostaneš na tachometrových 100-110 km/hod, ubereš tomu životnost, začně to samozřejmě více žrát a stejně s tím nemůžeš na ty silnice, co už jsem říkal.
wochomurka píše:Pokud se ti zadaří, tak nad všema padinama ční Piaggio Zip 50SP. Pak mě napadá snad jen ten Aerox.
wochomurka píše:Samozřejmě, nic lepšího a rychlejšího mezi padinama není. Už jen kvůli tomu, že na ničem jiném se prakticky nezávodí, a je na to neskutečná spousta tuningových dílů. Pokud chceš něco, na čem se opravdu vyblbneš, tak toto. A co se týče úprav, tak jedinou překážkou je, jak máš nabouchanou prkenici.
wochomurka píše:Bacha na to. tohle co si mi poslal za tu třicku, je klasickej ZIP. To je vzducháč, a má klasickou vidli, ne letmáč. ZIP SP je vodník a má vepředu letmáč. SPčko je vlastně takovej zcivilizovanej závoďák. SPčka si jako ojetiny dost držej cenu a novej stojí šede.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků