Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
12 črc 2011, 11:09
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli skůtry do 50ccm jsou lepší 2T nebo 4T ? Slyšel jsem že jsou lepší 4T, že mají lepší motory a nemusí se k benzínu přidávat olej. Ale i přes to bych si rád přečetl váš názor. Předem děkuji za odpověď.
12 črc 2011, 11:24
U skútrů 50cm3 jsou dvě možnosti.Pokud chceš klidného,tichého hlemýždě bez výkonu,pak 4T,pokud hlučnějšího,ostřejšího sršně pak 2T...A olej se do benzínu nedává přímo,ale do samostatné nádržky a motor si přimazává sám.Nevylučuje se ještě dávat do benzínu při zajíždění-pro jistotu.Ale podobných diskuzí je zde spousta.
12 črc 2011, 11:31
Přesně tak. 4T bych kupoval až od 125 ccm+.....
12 črc 2011, 11:52
A tenhle 4T od Kymca ?
http://www.kymco.cz/scooter/50-ccm/yager-gt-50.htmlTak ten je móc pěknej, to musim říct... Ale ta cena mi přijde hódně přemrštěná, netuším ani, která padesátka je dražší
Za tuhle cenu už se dá koupit nová značková stopětadváca.
12 črc 2011, 11:58
Chtěl bych spíše toho většího jako je to kymco, jestli víš co myslím .
12 črc 2011, 12:00
Tak za ty prachy si koupím rok dva strou Aprilii nebo Gileru...a ty opravdu pojedou.
12 črc 2011, 12:14
Jestli na to ty peníze máš a rychle jezdit nepotřebuješ, tak asi špatně nešlápneš. Ale zdá se mi to hodně peněz za málo muziky...
12 črc 2011, 12:57
Asi chapu co chceš ale jak píšou jiní volba to není špatná ale jsou za tu cenu i lepší.
12 črc 2011, 13:03
Shodou okolností jsem se nedavno poprvně v životě svez na 4T padesátce.
Musím říct, že sice chápu některý lidi, který si to koupěji kvůli tomu, že mu to žere dva lity (nebo kolik?), ale já bych to doma nechtěl. Zlatej dvoutakt
12 črc 2011, 14:28
Tatík má tohohle chrchla a jo...je to fajn,ale 60 mi fakt ještě není...
12 črc 2011, 14:50
Ne,psal jsem až od 125 a teď teda ještě doplnim,že nic od Kymca by to rozhodně nebylo.....
Vybíráš to nejhorší co jde...vzduchem chlazený a 4T...to se opravdu moc nesvezeš.
Pokud chceš padesátku,kup něco s dvoutaktnim motorem Minarelli nebo Piaggio s vodnim chlazenim a budeš spokojenej. Skútrů kam tyhle motory montujou,jsou mraky.
12 črc 2011, 15:30
Jen takovej dotaz (možná blbej, to se uvidí), proč furt všude ve všech vláknech všichni doporučujou vodní chlazení?????? Já osobně se vzduchem chlazeným motorem nikdy neměl žádnej problém. A připadá mi to dost jednoduší, žádná údržba, žádný doplňování, žádná výměna kapaliny atd.atd.
To to jako potom líp jede nebo co???? To mi přijde jako blbost, maximálně to může líp chladit, ne? Ale když v pohodě chladí vzduch, proč chladit vodou????
12 črc 2011, 19:38
Jen takovej dotaz (možná blbej, to se uvidí), proč furt všude ve všech vláknech všichni doporučujou vodní chlazení?????? Já osobně se vzduchem chlazeným motorem nikdy neměl žádnej problém. A připadá mi to dost jednoduší, žádná údržba, žádný doplňování, žádná výměna kapaliny atd.atd.
To to jako potom líp jede nebo co???? To mi přijde jako blbost, maximálně to může líp chladit, ne? Ale když v pohodě chladí vzduch, proč chladit vodou????
Je pravda, že když jsem měl vzduchem chlazenou padesátku, po větším záhulu = zahřátí byl takovej línější. Teď když mám 125 vodníka, tak čím víc je zahřátej, tím líp jede...
Pokud ale člověk nechce skútra na tuning a závodění, nucený vzduchový chlazení je podle mě zcela dostačující a taky neshledávám, vzlášť kvůli údržbě, nějak extra lepší to vodní...