něco přece musí existovat, tady je to sice na čtyřkolce, ale nějaké firmy to snad dělají. A jedna ruka k ovládání určitě stačí v pohodě (na běžným skútru je to sice pravá a jde to běžně ), navíc když je to druhá horní končetina prakticky celá a svojí práci odvede.
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Re: první skútr s jednou rukou
01 říj 2014, 15:06
Určitě by se něco vymyslet a zrealizovat dalo, aby Ti to umožnilo jezdit na skůtru. Ale pozor - tyhle všechy domácí úpravy můžou bejt hodnocený jako neschválený úpravy vozidla - zásah do ovládacích prvků. Jedině mě napadá oslovit nějakou firmu, co se úpravama vozidel pro invalidy zabejvá - ty maj svoje řešení homologovaný a když si u nich něco necháš udělat, tak Ti to zapíšou i do TP - ale jak už tady někdo psal - budou za to chtít sprostý peníze.
Takže buď si něco zbastlit sám za málo peněz a počítat s možnejma problémama při silničních kontrolách a na STK. A o tom, že kdybys způsobil nějakou nehodu (nedejbože se zraněním, nebo smrťák), tak pro pojišťovnu to bude moc dobrej důvod nezaplatit za Tebe z povinnýho ručení škodu - vozidlo bylo technicky nezpůsobilý k jízdě.
A nebo to nechat udělat legálně u nějaký profi firmy a nechat tu úpravu zapsat tdo TP, ale počítat s daleko vyšší cenou.