od Peťas » 24 říj 2009, 23:33
Ahoj nevím, kdo jak píšeš všichni to prodali. Co jezdím na srazy a vyjíždky,tak neznam nikoho, kdo by přešel z SW na B650. Většinou šli ze slabších až na B650.Já ti to nevnucuji, je to jen můj názor. Na B650 jsem jel a pokud mohu porovnat, tak SW je určitě obratnější víc město a univerzálnější. B650 je víc na dálky a dálnice,je líp vybavený a sekvence,zeptej se kdo ho má, jak často to používá.Sekvence je dobrá ve sportovním autě, ale na skůtru ? A při poruše převodovky, kolik stojí oprava 60-80tis kč? Odchází páté kolečko a když to necháš a jezdíš, odejdou ostatní a nedoplatíš se. Na SW vyměníš řemen za 2800 a 400 válečky a máš na 24000km pokoj.Popojížděj s B po městě v koloně a cuká a nemá tak hladký průběh, jak variátor. Zrcátka dole, ne v zorném poli vidění atd.Šíře 95cm proti SW 77cm. B650 má o 30kg víc. Jinak je to špička B650, ale ja bych neměnil a nekoupil si ho. Měj se, je to ale můj názor a něco z recenzí a od známých mechaniků,kteří mi 20 let servisovali motorky, které jsem měl, něž jsem se rozhodl pro klidné, ježdění bez řazení po městě a cestování i na velké vzdálenosti,což mi SW poskytuje. Peťas