od wochomurka » 18 led 2011, 17:02
Záleží, jestli bude mít magistrát, kde to budeš přihlašovat všechny údaje v zahraničním TP, nebo ne. Pokud ano, tak to stojí málo, pokud ne, leze to cenově nahoru. Hodně záleží, jestli ten model byl v čechách prodávaný a má českou homologaci, nebo ne. Pokud se scháněj údaje navíc, magistrát poptává jak píše foky dovozce, DEKru a podobně. Každá taková žádost stojí poměrně dost peněz. Prodejce ti může taky k čistopisu dát i evidenčku a technickou, což taky může znamenat vyšší cenu dokladů. Já osobně vždycky pro klid beru motku s českým čistopisem.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)