mno to ti odpověděl dobře, ale vlastně stále nevíš, proč tam byl výbrus dělanej.... ale zas ve finále, pokud byl dělanej, motor by měl jít dobře...
normální sériovka otevřená by měla jet těch 70-75 km/h. tohle má nějaké malé úpravičky... chce to projet, vnímat, zkoušet... jak jede, zda zrychluje plynule... píše, že je tam vše nově měněné... takže by měl táhnout plynule z nuly až do maxu... taky by mi zajímalo, zda byla nějaká úprava dělaná na karburátoru (přetryskování třeba) nebo jen seřízení....
přece jen, skútr má ve městě žrát do tří litrů řekněme... záleží, zda i to je pro tebe ukazatel...
modrej se mi jeví možná lepší. motor bez zásahu, po servise taky. kosmetické vady bude mít téměř každej skútr.
pak by možná stál ještě tedle za úvahu?
smazáno...
Do provozu 2005, původ psanej v ČR.. kdyby byl po jednom majiteli z čech, pro mě osobně by to bylo velmi zajímavé.
a poslední tip - co tohle???
smazáno...
pokud teda není u manželky omezení objemem motoru... myslím, že stovka pojede znatelně líp, bude pružnější, spotřeba nebude od něčeho laděného jiná, možná naopak stále menší... můj tuněnej jezdil za 5.2 litru... a čtyřkilo žere 3.8 litru.... rozdíl v jízdě i spotřebě nesrovnatelnej....