Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

Podle čeho vybírat ojetý skútr?

13 čer 2007, 01:04

Zdarec, rad bych si koupil nejakej skutr. Chci koupit ojetej znackovej max. do 35 tisic. Jelikoz jsem nikdy zadnou motorku nekupoval potreboval bych poradit. Je lepsi 4takt nebo 2? Vzduchem chlazenej nebo vodou? Chci samozrejme s tim jezdit po meste, ale taky aby mimo mesto to nejak jelo. Diky moc ;)

13 čer 2007, 05:40

100% ber radsi vodni chlazeni..ne jenom ze mas jistotu ze se nebude prehrivat ,ale taky ma i v serii vyssi vykon..
a u 50tky urcite 2T
Podivej se treba yamaha,gilera,piaggio,aprilia,malaguti,...

13 čer 2007, 07:07

havci: AC i LC má svoje plus a mínus. AC je pomalejší, ne tolik výkonný jako LC, ale zase si nemusím hlídat teplotu vody, kolik tam mám vody, nemůže se mi stát že se mi tam něco zanese v. kamenem nebo podobným hnusem jako tam měl suprtomo, nebo kdo to byl a pokud se mi někdy přehřeje, chcípne, počkám až zchladne a můžu jet zase dál. Nikdy se mi to ale nestalo a to jezdím věčinou celkem daleko. Například kdyš sme jeli na šňůru, měl Pumpa problémy s chlazením vodou. Než sme vůbec dojeli na sraz v Braníku, museli sme stavět někde na nábřeží, aby mu to schladlo. Já žádný takový problémy s AC nemám. Jak poudám - AC i LC má svoje plus a mínus. Jo a u 50ccm rozhodně 2T B)

13 čer 2007, 09:44

U vzduchem chlazených motorů není přehřátí tak značné a to ani v těchto třicítkách,já jezdil na obyčejným 2T vzducháčovi a tehdy jsem jezdil od rána do večera jak mě to bralo a nikdy jsem motor neuvařil,takže tohle bych asi moc neřešil,jen zbytečně zaplatíš víc peněz a u vzducháčů jsou už ceny poměrně zajímavé.Jinak souhlasím u padesátkového motoru s 2T provedením.Já osobně měl 4T a vůbec to nejelo,ovšem kdyby měl 4T alespoň větší krouťák,což Yuki neměl,tak by to taky jelo jinak...Poměstě t bude stačit nějaký Peugeot (TRK),Piaggio (NRG),Gilera (Runner),Aprílka (SR 50,Ditech) a další...mrkni na:
http://www.tipmoto.com/
http://www.motoinzerce.cz/

13 čer 2007, 10:22

To čumím, čekal jsem, že mu doporučíš nějákou 4t Čínu :D

13 čer 2007, 12:42

I na pripadne tuneni je lepsi ten 2takt? Jinak taky koukam po tech znackach co jste mi psali. JInak se mi jeste libi Gilera DNA 50, samozrejme Aprilie, Peugeoty Ludix, speedfight a vivacity, ta gilera co jste rikali a derbi predator a gp1 (u tech jsem ale nenasel jestli jsou taky 2T). Jinak co tak procitam fora o skutrech, nikde nejak nedoporucuji japonsky znacky, treba Honda x8rs. Cim to?

13 čer 2007, 12:48

Honda x8rs je na prd protože ani po tuningu moc nejede.

13 čer 2007, 12:49

[quote=xXx]Honda x8rs je na prd protože ani po tuningu moc nejede.[/quote]

Ok, diky hned si ju skrtam ze seznamu ;)

13 čer 2007, 12:54

[quote=havci]I na pripadne tuneni je lepsi ten 2takt? Jinak taky koukam po tech znackach co jste mi psali. JInak se mi jeste libi Gilera DNA 50, samozrejme Aprilie, Peugeoty Ludix, speedfight a vivacity, ta gilera co jste rikali a derbi predator a gp1 (u tech jsem ale nenasel jestli jsou taky 2T). Jinak co tak procitam fora o skutrech, nikde nejak nedoporucuji japonsky znacky, treba Honda x8rs. Cim to?[/quote]


No určo je lepší 2T na tuning. Asi existujou ňáký tuning díly na 4T, ale určo jich není takovej výběr jako na 2T. Věčina, nebo možná všechny scooty co si tu napsal sou 2T, asi. Výrobce, nebo prodejce to věčinou o těch scootech uvádí na stránkách se svojí nabídkou. Píšeš Derbi Predator. To je sice dost silnej scoot, ale myslim si, že na něj moc tuningu nenajdeš. Má totiš aspoň co vim já motor eště firmy Derbi a ne Piaggio. Atlantis co mám teď je taky Derbi, ale motor uš má Piaggio. Firma Derbi tuhle výměnu snad udělala kvůli moc vysokým emisím, nebo kvůli novejm předpisům, neboli omezením Euro2, nebo Euro3. Proč se nikde moc nepíše chvála na Hondu apod. neboli japonský scooty nevim a to je tím, že sem nikdy takovej scoot neměl. Rozhodně bych bejt tebou dal na známou značku přes scooty. Tím neodsuzuju Hondu apod., ale nejvíc známý přes scooty sou právě Piaggio, Gilera, Aprilia atd... a taky se scootama maj určo víc zkušeností atd... B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2007, 12:55, celkově upraveno 1

13 čer 2007, 13:04

[quote=KYBLOS]
No určo je lepší 2T na tuning. Asi existujou ňáký tuning díly na 4T, ale určo jich není takowej wýběr jako na 2T. Wěčina, nebo možná wšechny scooty co si tu napsal sou 2T, asi. Wýrobce, nebo prodjce to wěčinou wo těch scootech uwádí na stránkách se swojí nabídkou. Píšeš Derbi Predator. To je sice dost silnej scoot, ale myslim si, že na něj moc tuningu nenajdeš. Má totiš aspoň co wim já motor eště firmy Derbi a ne Piaggio. Atlantis co mám teď je taky Derbi, ale motor uš má Piaggio. Firma Derbi tuhle wýměnu snad udělala kwůli moc wysokým emisím, nebo kwůli nowejm předpisům, neboli womezením Euro2, nebo Euro3. Proč se nigde moc nepíše chwála na Hondu apod. neboli japonský scooty newim a to je tím, že sem nigdy takowej scoot neměl. Rozhodně bych bejt tebou dal na známou značku přes scooty. Tím newodsuzuju Hondu apod., ale nejwíc známý přes scooty sou práwě Piaggio, Gilera, Aprilia atd... a taky se scootama maj určo wíc zkušeností atd... B)[/quote]

Jo to uz jsem neco cetl, od jakyho roku tam davaj ty Piaggio? Jsem prave premyslel nad tim ze kdyz je ten derbi motor lepsi tak bude lepsi si i pripadne koupit jeste Atlantisa s derbi motorem. Ale kdyz rikas ze na to neni moc zadnej tuning :( Jedine to koupit uz vytuneni.

13 čer 2007, 13:11

Jo to uz jsem neco cetl, od jakyho roku tam davaj ty Piaggio? Jsem prave premyslel nad tim ze kdyz je ten derbi motor lepsi tak bude lepsi si i pripadne koupit jeste Atlantisa s derbi motorem. Ale kdyz rikas ze na to neni moc zadnej tuning :( Jedine to koupit uz vytuneni.[/quote]


No tuning na to určo ňákej bude, ale ne tag rozsáhlej jako na motor Piaggio. Wiz. např.: http://www.scootland.cz/eshop/?cat=50
Nebo koukni na www.scooter-tuning.cz na eshop, ale tam to práwě nejni taghle jako na scootlandu roztříděný podle roku wýroby. Derbi Atlantis tam má nowě motor Piaggio wod asi 2003. Já mám rok wýroby 2004, ale to 2003 tu uwádím, protože tag je to napsaný na www.scootland.cz Na www.scooter-tuning.cz na eshopu je to možná rozdělený jenom tím, že pokud je to na motor Piaggio, je u wýrobků napsáno w záworce typ motoru, ale určo bych tu wobjednáwanou wěc rači zjišťowal s Ondrou po tel. jestli je to wážně na motor Derbi, nebo ne. B) Jo a k tomu že motor Derbi je lepší: Já to neposoudim, páč sem ho měl jenom 5000km. Wim ale určo, že už po wyndání zúžení průměru fucku po zajetí byl silnej dost i bez tuningu. Udělal mi totiš po rowině 100km/hod. - měřil to i za mnou jedoucí otec plechowkou. Newím ale jestli je to úplně přesný číslo, páč plechowky taky lehce kecaj.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 čer 2007, 13:14, celkově upraveno 1

13 čer 2007, 13:38

Tak vyber maj opravdu slusnej, ted uz jen mit na to prachy.

13 čer 2007, 13:40

[quote=havci]Tak vyber maj opravdu slusnej, ted uz jen mit na to prachy. [/quote]


No jo no, to bejwá dycky nejwěčí problém a kolikrát i na dlouho :rolleyes:

13 čer 2007, 13:55

Kdybych si mohl vybrat skurt, tak bych asi bral Gileru DNA 50. Libi se mi hlavne design a jinak asi taky nebude spatna. Co vy na to? Akorat teda nevim jestli ju v te cene najdu.

13 čer 2007, 14:26

[quote=Tomulátor][quote=Daelimek]U vzduchem chlazených motorů není přehřátí tak značné a to ani v těchto třicítkách,já jezdil na obyčejným 2T vzducháčovi a tehdy jsem jezdil od rána do večera jak mě to bralo a nikdy jsem motor neuvařil,takže tohle bych asi moc neřešil,jen zbytečně zaplatíš víc peněz a u vzducháčů jsou už ceny poměrně zajímavé.Jinak souhlasím u padesátkového motoru s 2T provedením.Já osobně měl 4T a vůbec to nejelo,ovšem kdyby měl 4T alespoň větší krouťák,což Yuki neměl,tak by to taky jelo jinak...Poměstě t bude stačit nějaký Peugeot (TRK),Piaggio (NRG),Gilera (Runner),Aprílka (SR 50,Ditech) a další...mrkni na:
http://www.tipmoto.com/
http://www.motoinzerce.cz/[/quote]To čumím, čekal jsem, že mu doporučíš nějákou 4t Čínu :D[/quote]

No to jen v případě,že by byl 50-ti letej dědek a měl by to jen na ryby,ale i já jsem se s Rallyčkem vytrestal..fakt to nejelo...
Odeslat odpověď