Zejména X9 500, které zde jezdí nemají původ ČR, tudíž najeté km neidentifikovatelné. U takhle starýho skůtru vybíráš podle stavu a ne najetých km, to se prostě neřeší, na to je to moc starý. Inzerát s jasným původem X9 500 evo jsem snad ještě neviděl a to se dost dívám. Servisku ti napíšou u všeho, moje končí prvním zápisem v roce 2003
Bohužel je mnoho závad, které ani zkušený mechanik neodhalí. Ten ti akorát pomůže nekoupit totální šrot. Moje závady po koupi byly oprava altecu, který kvůli švihnuté kabeláži dobíjel, ale málo (to sotva zjistíš, musel bys změřit a kdo měří dobíjení při prohlídce), vodní pumpa začala ch..... po 3000km od koupi. Jinak ten novější typ motoru u EVA (piaggio master) je hodně dobrej a montuje se do kde čeho, od aprilek přes tříkolky, gilery a samo piaggia. Jinak o X9 toho zase tady tolik není, aby se to nedalo přečíst. Jako každej jetej skůtr, když nekoupíš totální mrdku, není problém. Díly krom letních italských prázdnin (myšleno srpen, červencová objednávka byla v pohodě) do 14 dnů (aspoň u mě to tak prozatím bylo). Žere při normální jízdě kolem 4l a je to nejvýkonnější jednoválec a je to tam znát. I při 130km/h když zatáhneš, tak jede.
Prohlídní profily i na motorkářích. Jo a ceny dílů mi připadají přiměřenější a je toho na výběr dost i z použitých. Pokud se ti líbí, není čeho se bát. Každopádně nech 10 000,- rezervu na případný servis ať koupíš v této cenové relaci cokoli. Nebude to zánovní kousek s doloženým servisem.
U tak starého skůtru je velmi pravděpodobné - repas vidlí, varec, řemen, spojka?, olej, olejový i vzduchový filtr, brzdovka + desky, gumy, aku + nečekaná oprava.