[quote=MASO]No mezi náma. Pokud jsou v pořádku pístní kroužky a šlo by tam víc paliva než by mělo,tak by stejně nemělo proniknout dolu do oleje. Ale řikám, i tak to zkusim,že vyměnim ten termostat. Je to ta nejschůdnější závada. A jak se to ohřejvá tobě Joudo?[/quote]
Od výměny termostatu velmi rychle (zajimavy, ale je, ze nejakou vlastni logiku ma i samotnej pristrojovy panel)
V podstate se to normalne zahriva co km to jeden dilek, temer bez ohledu na vnejsi teplotu (s vyjimkou extremů) zastavi se to presne uprostred po cca 5km a od te doby se to nehne at se deje co se deje, jen jednou mi to vylezlo o dilek vys v pekelny zacpe v centru v 35C ale to se hned pustil vetrak.A ted k te logice pristrojoveho panelu ... zajimave je, ze i kdyz uz cca po 2km treba na vterinu vypnu a zapnu za jizdy zapalovani, je motor uz zahraty a vetsinou pak uz sviti na teplomeru 4 dilky i kdyz vterinu pred tim vypnutim tam byly jen 2. Overeno mockrat , prave behem problemu s termostatem :cyclops: