Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

08 srp 2008, 15:34

Také nechápu, jak může někdo najezdit za 4 roky jen 14000km, když já mám za půl sezóny už 7000km. Ale určitě to chce ten stroj vidět. Něco se dá pohledem poznat. Stroj který má tak málo najeto musí vypadat jako nový.

09 srp 2008, 19:31

Já jsem majitelem X9 500 asi 4 měsíce. Žádný problém. Předtím 125tka Elyseo. Výkon mi vyhovuje ani ta váha nad 200kg se zvládá taky dobře. Spotřeba 4,5 l/100km. Výhoda je elektrohydraulický stojan + motoradio. Na naše cesty je dostatečně pohodlný. Cesta ve dvou žadný problém. Po sezoně mě čeká řemen,válečky ...atd. Protože nikdo neví jak dlouho to tam je.Tak to prostě vyměním. Samozřejmě ,že akcelerace nebude nikdy jak dvouválec 650 od Suzuki . Velmi dobrá volba pro koho je B650 již zbytečně velká z větší spotřebou. Tento motor má ješte Nexus a Atllantis a podle mého ,má právě X9 z obou sourozenců něco. Od Nexusu sportovní vzhled(předek) a od Atlantisu (úložný prostor) .
Jsem prostě a jasně spokojen.

11 srp 2008, 22:59

Ahoj ve spolek,
jsem zde novým členem a tímto bych se chtěl mezi vás zapojit. Tedy pokud nebude nikdo proti. Jsem z Prahy a jsem momentálně po prodeji Suzuki Bandita majitelem X9 500. Je to přímo ta jak píšete výše,že měla mít původ v Čechách a je to z Itálie. Inu uvidíme jakej to byl kup. Pán ho nakonec nabízel za 60000,- tak jsem ho vzal. Snad s nim teda nebudou žádný větší potíže.

12 srp 2008, 09:55

[quote=ohka]Také nechápu, jak může někdo najezdit za 4 roky jen 14000km, když já mám za půl sezóny už 7000km.[/quote]

Takovyhle lidi, zase asi nechapou nas, co najezdime 15-20tk km za sezonu. Podle mne je je 90% moto stocenych. Ja mam treba skutra 27 mesicu (kupoval jsem ho jako funglovku) a pristi tyden, jdu na 40t servisni prohlidku. A svete div se, zatim jen bezna udrzba olej, filtry, remen, proste zadny problem.
Naposledy upravil janon dne 12 srp 2008, 09:56, celkově upraveno 1

12 srp 2008, 15:29

to maso vítej jsem taky zvědavej jak na tom budeš protože jsem o ní uvažoval ale než jsem se rozhoupal někdo jí vyfoukl :(kdopak to asi byl :D :D :D

12 srp 2008, 16:37

Jééé,tak to mě mrzí :p
No řikám,snad to bude dobrý,uvidíme. Teď to potřebuju napíchnout,furt mi tam svítí nějaká závada na motoru :( ,ale jezdí normálně. Tak jestli třeba nějaký čidlo...

12 srp 2008, 16:54

[quote=MASO]...furt mi tam svítí nějaká závada na motoru :( ,ale jezdí normálně. Tak jestli třeba nějaký čidlo...[/quote]O tom mozna neco vim, nerozsveci se to hlavne kdy pridas ostre plyn ? ;)
Naposledy upravil Jouda dne 12 srp 2008, 16:54, celkově upraveno 1

12 srp 2008, 17:51

Tak to vypadá,že o tom asi fakt něco víš :rolleyes:
A když teda víš,povíš? Začalo to jak řikáš a teď už ani ostře přidávat nemusim...

12 srp 2008, 17:59

Musím taky s trochou do diskuze. Červená kontrolka se mi občas,velmi nepravidelně také rozsvítí.Stačí zastavit vypnout zapnout klíček a nemusí se to objevit dalších 300km .
Jede normálně i s rozsvícenou kontrolkou . Mám dojem ,že to bude mít souvislost s bohatostí směsi benzínu právě při prudkém otočení plynu ??možná.

12 srp 2008, 18:06

[quote=MASO]Tak to vypadá,že o tom asi fakt něco víš :rolleyes:
A když teda víš,povíš? Začalo to jak řikáš a teď už ani ostře přidávat nemusim...[/quote]
Mozna to bude znit neuveritelne, ale u mne se to projevovalo tak jak pises a navic jeste zacal pribyvat olej v motoru. Diagnostika udajne nic nenasla, tak jsem patral na italskejch forech. Nekdo mi tam poradil vycistit skrtici klapku (ale ta se pak musi kalibrovat, takze do toho se mi moc nechtelo) a at zkusim vymenit termostat, prislo mi to divny, ale udelal jsem to a od te doby se kontrolka (u me je to zluta - injection) nerozsvitila ani jednou a olej je take OK. Je to uz pres dva roky. Takze pokud Ti diagnostika nic nerekne, zkusil bych to take.

12 srp 2008, 18:08

Mám otázku .Měnil někdo na X9 500 řemen a válečky sám? Myslím si ,že to není problém .Momentový klíč mám a s demontáží si poradím. Mě spíš zajímá jak se k variatoru vůbec dostat. Je do půlky zakrytován plasty. Musí se sundat kompletní plasty pod sedadlem nebo jde ten černý nelakovaný pod lakovaným dílem sundat zvlášť ???
Dobrá rada nad zlato a ušetřený den práce. :D
Předem díky

12 srp 2008, 20:10

[quote=Jouda][quote=MASO]Tak to vypadá,že o tom asi fakt něco víš :rolleyes:
A když teda víš,povíš? Začalo to jak řikáš a teď už ani ostře přidávat nemusim...[/quote]
Mozna to bude znit neuveritelne, ale u mne se to projevovalo tak jak pises a navic jeste zacal pribyvat olej v motoru. Diagnostika udajne nic nenasla, tak jsem patral na italskejch forech. Nekdo mi tam poradil vycistit skrtici klapku (ale ta se pak musi kalibrovat, takze do toho se mi moc nechtelo) a at zkusim vymenit termostat, prislo mi to divny, ale udelal jsem to a od te doby se kontrolka (u me je to zluta - injection) nerozsvitila ani jednou a olej je take OK. Je to uz pres dva roky. Takze pokud Ti diagnostika nic nerekne, zkusil bych to take.[/quote]

Hm,tak to zní zajímavě. Já teda nejdřív zkusim tu diagnostiku. Ale teď si uvědomuju,že mi ještě k tomu docela smrdí benzín. Třeba když zastavim na křižovatce. To by spíš teda mohla být ta škrtící klapka. Ještě teda změřim kolik mi to žere,možná taky trochu víc. A začnu hlídat ten olej. Pro mě za mě,ať si tam ta kontrolka svítí,ale nesmí se nic dít. Kdyby mi měl přibejvat oil nebo by to mělo žrát 7,tak to by si mi vážně nelíbilo. Nevíš,kde bych to měl v Praze nechat napíchnout? Jestli nemáš s někym nějaký dobrý zkušenosti. Já dostal tel na nějakýho pana Augustýna z Braníku. Ale zati jsem mu nevolal. Díkes moc za rady.
Naposledy upravil MASO dne 12 srp 2008, 20:15, celkově upraveno 1

12 srp 2008, 20:35

Jo to je pravda, taky to vic zralo, ale tak kolem 5l. Jinak Augustyn je podle me sice celkem OK, ale diagnostiku teda myslim nema. Ja sem bohuzel nenasel v Praze nikoho kdo by ji mel a soucasne s ni umel dobre zachazet, ale mozna jsem moc narocnej.
Naposledy upravil Jouda dne 12 srp 2008, 20:51, celkově upraveno 1

12 srp 2008, 21:57

http://www.motoinzerce.cz/motorky/piagg ... ution.html
to maso: je to tento stroj?? viz výše? To je ten na kterém mě zarazil původ ČR a pak při telefon. kontaktu z toho vylezla IT. Jsem zvědavý jak ti bude sloužit, každopádně napiš po určitém čase jaké máš zkušenosti, určitě se můžou hodit dalším zájemcům o X9!!!
Přeji mnoho ujetých km bez závad, vítej tady, je to tady fajn!!!!! ;) :D

12 srp 2008, 22:03

Jojo,jasan,je to on. Zatim jsem to pujčoval kamošovi,kterej do teď sedlal Burgoše 400 a řikal,že se mu to líbí víc,líp to jede a líp to brzdí. Určo dám po nějakých km vědět.
Odeslat odpověď