od MASO » 12 srp 2008, 20:10
[quote=Jouda][quote=MASO]Tak to vypadá,že o tom asi fakt něco víš :rolleyes:
A když teda víš,povíš? Začalo to jak řikáš a teď už ani ostře přidávat nemusim...[/quote]
Mozna to bude znit neuveritelne, ale u mne se to projevovalo tak jak pises a navic jeste zacal pribyvat olej v motoru. Diagnostika udajne nic nenasla, tak jsem patral na italskejch forech. Nekdo mi tam poradil vycistit skrtici klapku (ale ta se pak musi kalibrovat, takze do toho se mi moc nechtelo) a at zkusim vymenit termostat, prislo mi to divny, ale udelal jsem to a od te doby se kontrolka (u me je to zluta - injection) nerozsvitila ani jednou a olej je take OK. Je to uz pres dva roky. Takze pokud Ti diagnostika nic nerekne, zkusil bych to take.[/quote]
Hm,tak to zní zajímavě. Já teda nejdřív zkusim tu diagnostiku. Ale teď si uvědomuju,že mi ještě k tomu docela smrdí benzín. Třeba když zastavim na křižovatce. To by spíš teda mohla být ta škrtící klapka. Ještě teda změřim kolik mi to žere,možná taky trochu víc. A začnu hlídat ten olej. Pro mě za mě,ať si tam ta kontrolka svítí,ale nesmí se nic dít. Kdyby mi měl přibejvat oil nebo by to mělo žrát 7,tak to by si mi vážně nelíbilo. Nevíš,kde bych to měl v Praze nechat napíchnout? Jestli nemáš s někym nějaký dobrý zkušenosti. Já dostal tel na nějakýho pana Augustýna z Braníku. Ale zati jsem mu nevolal. Díkes moc za rady.
Naposledy upravil
MASO dne 12 srp 2008, 20:15, celkově upraveno 1
Piaggio X9 500-Variátor Malossi Multivar 2000