od jirka04 » 20 črc 2014, 17:41
No, tutěm videím bych nepřikládal moc vysokou vypovídací hodnotu, bo ten maník strojek trápí pár kilometrů, jen aby si udělal dobře, že mu to 120 jede. Cestu na Man by to asi takhle nedalo.
Z vlastní zkušenosti: když jsem si koupil tu B400, jel jsem od Kolína do HK po dálnici, chvilku na test plnej na doraz, cca.135 na tacho, otáčkoměr na začátku červenýho a pocit, že se ta věc pode mnou rozskočí. Přijatelných bylo cca 110. Pak už jen tiše bzučel a pohoda.
Byl bych střízliv, 150tka by dálničních 110 mohla dát bez ztráty kytičky. Bez řazení. CB 125 podobně, pokud vím, 250 120, 130, nutno šaltrovat. Otázkou zůstává, co na to koleno. Taktéž horší chrana před deštěm, větrem, muchama, málo místa na bebechy pod sedlem.
Já osobně se už asi na tý silnici trochu bojím, bo i na Burgmanu jsem se ploužil 70-80 a uviděv v zrcátku "rychlý" světla, zavřel jsem plyn, počkal, až zbrkloň předjede a jel si dál svoje. Není kam spěchat, nic nedoženete. Možná dřív penál. Toť můj pohled na věc. J