Sidgwick: Skútr a nákladný??? Kdes na to přišel???
Všechny prachy co šli do mého Sferrárka:
-Koupě- 12 000kč
-Nový řemen- cca 400kč
-Přestavba sytiče na manuál- cca 5kč za provázek
-Nová polořemenice- cca 1400kč
-Povinné ručení- cca 400kč
-Motorový olej+filtr- cca 700kč spolu (už nevím přesné ceny, možná to bylo trošku víc).
-Příruba karburace- cca 400kč
-Za dobu evidence spotřeby jsem najel 3655km a natankoval cca 110 litrů benzínu. Spotřeba je převážně městský provoz a styl brzda-plyn.
Takže suma-sumárum: Za 5000km na silně ojetém italském skútru jsem do něj včetně kupní ceny investoval cca 19 305kč. Za posledních 4000km jsem do skútru ani nešáhl. Jezdí spolehlivě, ve dne, v noci, v dešti. Startuje dokonale, pohodlí je taky supr. Když teď na to koukám, tak ani se všemi náklady, co do něj padly, včetně benzínu, jsem se nedostal ani na cenu lepšího ojetého skútra. Je pravdou, že jsem se skútrem strávil desítky hodin, kdy jsem ho dával po kousku dokupy. Jednou se podělalo to, pak zas ono. Tyto bolesti vzniklé zanedbáním údržby u minulého majitele byli odstraněny, a skútr je naprosto spolehlivý. Můžu říct, že ani za úplně nového mercedesa bych ho nevyměnil, pač jsem se do něj zamiloval, a už ho nikdy neprodám
Není motorkář ten, co jezdí na hlučným Hárleji proto aby si ho lidi všimli, ale ten, kdo jezdí srdcem, třeba na babettě či skůtru.