Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
Odeslat odpověď

Re: Osobní zkušenost a rada

29 bře 2012, 12:45

Ono s těmi tuningy to není tak jednoduché,úplně to uvolnit nelze,jelikož jak známe, máme mnoho odborníku na všechno a pak máme požáry od vadných elektroinstalací atp :o . Na druhou stranu nesouhlasím s trendem,že za chvíli bude muset vše dělat jen odborná firma :( ikdyž si to člověk může udělat sám a někdy i líp :lol: :lol: měla by tady vždy být možnost nějaké revize,kontrola zkušebnou atd.,aby bylo možno "samodomo" zlegalizovat a aby tam neběhal každý s kdejakou blbostí,tak to přiměřeně zpoplatnit.Vždyť i výrobce při uvádění nového auta.motorky musí projít nějakým homologačním procesem a jde to,tak proč to nejde pro obyč občany?

Re: Osobní zkušenost a rada

29 bře 2012, 13:22

Na tohle to má nejlepší asi USA. Nevím, jak se jmenoval ten seriál o těch bikerech, co si to staví sami. Vemu to teď s nadsázkou, ale pomalu mi přijde, že i kdyby vařili rámy nějaký lojzové z trubek od lešení, řidítka by udělali z aquaplastu, kola dali z kočárku, světlo by byla petrolejová lucerna no a nádrž ze samotného 20l kanystru - tak by to pro ně bylo OK.

Určitě si na ten seriál-dokument vzpomenete, jak to tam staví ze všeho možného, neříkám, že to nemají pěkné, ale osobně bych jim asi jen tak homologaci a atest do provozu neudělil - oni ho vlastně nepotřebují...a to je špatně.
Naposledy upravil Vratas dne 29 bře 2012, 13:24, celkově upraveno 1

Re: Osobní zkušenost a rada

29 bře 2012, 13:23

myslim ze mas na mysli Orange country choppers :wink:

a je pravda ze nektere ty kreace jsou hodne ulitle,ale pokud se nepletu tak oni to nestavi na znacky takze je homologace trapit nemusi :wink:

Re: Osobní zkušenost a rada

29 bře 2012, 13:25

Ale v provozu to stejně trápí :-D Takže jedou s něčím, co nemá papíry, značku, pojištění. Příde mi to ujeté a nebezpečné.

Re: Osobní zkušenost a rada

30 bře 2012, 18:54

Co se týká Orange country choppers, tak tento pořad sleduji od začátku. Dá se říct, že dřive byla více chuť něco dělat, ale možnosti a hlavně zkušenosti jak postavit pěkný stroj chyběly. Výbava dílny byla minimální. V dnešní době je změna markantní, perfektně vybavená dílna, není problém naohýbat perfektní rám, tvar řidítek, laserem vyříznout bizarní tvary. Na úrovni je spolupráce s dodavatelskými firmami. A toto vše tuto firmu vyšvihlo dost vysoko na žebříčku hodnocení výrobců chopperů. Samozřejmě jim v tom pomohla i televizní popularita. Bohužel toto se odehrává v Americe - v zemi tisíce možností. U nás by něco takového naráželo na příšernou byrokracii a to je strašná škoda, protože české ruce pořád nevymřely a myslím, že tak jak Japonci okopírovali od našich strojů spojky při vývoji svých motorů, tak i dnes by české ruce měly v tomto oboru co nabídnout. :shock: :shock:

Re: Osobní zkušenost a rada

15 dub 2012, 15:31

Na dvou padesatkach jsem najezdil pres 16.000 km a vzpominam na to nedavne obdobi s usmevem. Vyjizdel jsem i na delsi vylety po okoli a byt mam ted 200, tak tech obou padin nelituju. Je to asi individualni zalezitost. Pro cloveka co nikdy nejezdil je podle me jeta padesatka idealni v tom, ze zjisti, jestli ho to vubec bavi, jestli se neboji a pozna, kde jsou zakony fyziky v praxi. Polozit novy dvoukilo po par dnech jezdeni me v predstavach moc nebere.
Odeslat odpověď