Borile - čínská technika s Italským rámem. motor Zongshen, závěsy i brzdy čína, ovladače čína, náboje kol čína.......za tu cenu to hraničí s krádeží

Kentoya do terénu je dost nejistá investice, ačkoli vzhled Yamahy Zuma je pěknej.
BWs - pokud se bavíme o poslední generaci 125cc, je to trochu přeceňovanej strojek. ne, že by 100% nefungoval, to rozhodně ne, ale za tu cenu nemá ani extra výkon, ani extra lehkou váhu. prostě je tu pro lidi, co si chtějí připlatit za značku.
Typhoon - zajímavá volba. má dvojče u Aprilie (Motard). Jeden tlumič není handicap, ale na tom jsem nejel.
Sym Crox je na svojí cenu dobrej. váha, výkon i zpracování jsou ok.
celkově ale off-road skútr znamená schopnost dojet někam po lesní/polní cestě a víc bych od toho nečekal. nízko uloženej motor a variátor jsou návnada na vystouplý šutry. Je ale každopádně fajn, když už se skútrem mimo silnice, když má lepší ochranu zranitelnejch částí - prachovky na vidlici, padací protektory na kapoty, nebo chrániče páček.