Travis: tu je k tomu vlakno -
viewtopic.php?f=66&t=2835Od vlastnikov Yuki citujem:
- Yuki Matrix 50 2T rv.2006 najeto 13.000 Km ,po 12.000 se rozletěly pístní kroužky,takže komplet nový válec
- Yuki Matrix 50 4T najeto 4000 km, vše v pohodě jen asi po 3500 km sem tam prskne do výfuku, při jízdě v noci je to zajímavej efekt - krásný záblesk z výfuku.
- Yuki new speedy 4T najeto 10150km. Koupil jsem ho s 8500km za měsíc najeto 1650km. Jízda hlavně vedvou a odešel variátor,ta bronzová(nebo jaká vložka)se vybrousila.
- Pokud mohu přidat mou osobní zkušenost tak kdo se neumí nebo nechce v motorce hrabat tak si nikdy Čínu konkrétně Yuki Matrix 50 4T nekupujte. Jedině s tím, že počítáte , že se na ní otrkáte a koupíte něco silnějšího spolehlivějšího a milou čínu slavnostně z radosti na přechod na něco lepšího zapálíte. Do 3000km úplně v pohodě ale mezi 3 a 4 tisíci očistec. Problém se startováním, pořád něco dotahovat a nakonec při 4tisících rána a konečná. Servis Yuki katastrofa na ten nespoléhat./pokud bych spoléhal na jejich přístup tak ty 4tisíce ani nenajel!!!!/
- měl jsem 5 let skůtra Yuki Boss150 viz staré forum najeto přes 20 000km bez važnějsích závad sloužil bez poruch v letě i v zimě dojíždění do práce. Servis jsem si dělal sám.