Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
23 črc 2012, 10:30
Spotřeba pro mě kritérium při výběru není (pokud by teda nebyl rozdíl tři litry a více). Tak jako tak budu jezdit úsporněji než autem. Auto mám na zimu, moto chci na léto. Nexus vede vzhledem a menšími náklady při případném kolapsu motoru apod:-) Taky mi přijde přece jen sehnatelnější. Maxe co vidím, mi přijdou ve stejné cenové relaci jako větší haitry. Max by v dobrém stavu a roce přišel asi na výrazně větší peníze, nehledě na to, že jich teda moc k prodeji takových není.
23 črc 2012, 13:48
Pokud motor dostaval co mel, zkolabujes drive ty, nez motor u T Maxe.
23 črc 2012, 14:08
To platí viacmenej pre každý motor. Druhá vec je, kto ti u jazdenky zaručí, že motor dostal čo mal.
Istota je len kúpa nového stroja.
23 črc 2012, 21:54
Akorát za posledních 14dní se Nexus neoblevil žádnej novej inzerát
23 črc 2012, 22:00
je sezóna, kdo má stav OK tak jezdí a prodá až před servisem a těch, kteří uprostřed sezóny prozřeli a chtějí rychle vyměnit za něco jinýho je a bude málo. Obecně nexusů a t-maxů moc není, resp v dobrým stavu. Chce to čekat a čekat.
23 črc 2012, 22:15
To se mi moc nechce čekat...taky bych ještě chtěl pojezdit. No asi zkusím zkouknout to, co tam je doteď.
25.7. edit:Tak Nexus je doma... Vypadá moc pěkně, ale drobnosti už nacházím. Nejvíc mě zarazilo, že na jednom předním kotouči jsou destičky total ko. Na druhém jsou ještě krásný. Obě strany by měly být původní, takže jedna strana musí brzdit mnohem víc? Kolik tak mají trvanlivost destičky vepředu a zvládnu je vyměnit doma, bez nějakého extra nářadí? Měnit obě strany nastejno i když na druhém kotouči jsou ok? Díky..
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 dub 2014, 09:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
25 črc 2012, 16:45
Doštičky sú ok.
Aj ja to tak mám, jedna strana na výmenu, druhá zase skoro ako nová.
Je to tým, že pravá páčka brzdí len predné koleso, ľavá páčka brzdí predné aj zadné koleso.....
Na výmenu doštičiek stačí myslím iba imbus kľúč.
25 črc 2012, 16:57
A ještě dotaz...původní majitel nechal v servise vyměnit náplně a já teď na to koukám a do motoru dali 10w40, ač je v příručce předepsaný 5w40. Je to velkej problém? Mám to radši vyměnit? Dělali to v A Spirit Pha servise, tak předpokládám že by měli vědět co tam patří..
25 črc 2012, 17:02
Olej ven! a dej tam co tam patří, na to mě v Itálii zvlášť upozorňovali! Destičky jsou , jak píše duky O.K., brzdy jsou dvouokruhové, tak proto se jedny opotřebovávají rychleji.
25 črc 2012, 17:20
Tuhle odpověď jsem čekal...ale nerad. Jen mě zaráží že to tam nalil značkový servis, co Gilery i dováží..
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 dub 2014, 09:07, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
25 črc 2012, 17:40
Skôr ako 10w40 či 5w40 by som riešil, či daný olej spĺňa špecifikáciu API, tá je najdôležitejšia.
A či 5w alebo 10w, tie údaje znamenajú viskozitu oleja...akú viskozitu, to záleži od podmienok používania...alebo aj od stavu piestnych krúžkov. Možno si motor zožerie viac oleja ako normál, preto sa volí trošku hustejší...
Podľa manuálu patrí do nexusu olej 5w40 API SJ (servisný interval 6000 km) do roku 2005, do vyšších ročníkov patrí 5w40 API SL (servisný interval 10 000 km).
25 črc 2012, 18:00
Mám stejný názor..podle mě by viskozita zase tak opravdu neměla vadit. To je jak v autě.. A dali Castrol Power 4t, a ten má API SJ, tak by to mělo být ok...myslim
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 dub 2014, 09:07, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
25 črc 2012, 18:06
Jsou tam necelé dva litry oleje, t.j. cca 500kč a máš klid. Já dávám 5w40 api sl, tak jak mi doporučili, za chvilku budu mít 100000 najeto a o oleji ani nevím.
25 črc 2012, 18:07
To je moje kráska...je to rok 06, takže zřejmě poslední před faceliftem..
20120725131829-649.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
25 črc 2012, 18:31
Tak ti moc blahopřeji k vysněnému maxíkovi - vypadá zachovale a přeju štěstí na cestách