Přesně, nic se určit nedá. Ale tazatel se ptal, kolik by měl mít max najeto - "Chci se zeptat, jelikož chci koupit skútr, kolik maximálně by měl mít ideálně najeto km?". Sice neurčil, jakou kubaturu má na mysli, ale dalo by se hádat, že se asi ptá na 125 a víc ccm, protože 50-ku již má. Asi se nevyjádřím zcela přesně, ale každá kubatura má určitě jinou hranici, kdy je to ještě v záběhu, kdy je to "tak akorát" a kdy už to má opravdu dost. Roky rozhodně budou mít vliv na celkový stav všech částí, stejně jako těch, které jsou víc vystaveny vlivu počasí, změnám teplot nebo mechanickému namáhání. Ale krom toho tu máš taky samotný styl jízdy řidiče. Pokud to bude honit stále v otáčkách, bude jeho motor vypadat jinak, než u toho, kdo jezdí pohodově, jen občas to protáhne, aby to nezlenivělo. Taky bude jiný stav stroje, který jezdí spíše delší trasy než městského kousku, který jezdí brzda-plyn a po všech myslitelných površích. A když k tomu připočteš, že existují řidiči, co jen jezdí, lejou benzín a olej a pokud se nic nepokazí, na stroj ani nekouknou, a pak takoví, co pravidelně, na konci nebo začátku sezóny, udělají celkovou údržbu, případně výměnu některých dílů, tak tu máš opravdu moc možností, které určí, zda stroj je ještě použitelný a nebo zda už je spíše určen na součástky nebo rovnou do starého železa.