od ESO RIMER » 07 úno 2013, 23:07
no všeobecná kontrola-motor nesmí zvonit,spojka neprokluzovat , přední tlumiče nesmí propouštět olej,řízení moto bez nejakých vybrací můžeš kouknout třeba zda není někde koroze ,třeba jsme přivezli majdu a ta měla na křivo řidítka od pádu na bok-stačí oddělat a je střihnutý klínek na kuželu , a řidítka jsme srovnali takže když víš co od toho chceš tak něco překousneš,kotouče taky hodně prozradí pokud jsou hodně otlačené tak to maj za sebou min. 25tis, pak skouknou eleltriku zda vše funguje - setkal jsem se že tachometr ukazoval a neukazoval tak jsem dal ruce pryč od toho,,
a motor určitě najede 100tis. viz Janon ale u našich strojů od italu můžeme jen spekulovat nad km - každopádně je na tento skutr hodně dílu k sehnání takže nejaké spotřební zboží neřeš - destičky atd.. pouze na tom můžeš smlouvat
Bylo 2x Simson enduro ,Mz 150 ,Jaweta, Stadionek,Znen 50 (koupeno nové a po 1250 km prodáno),Yamaha majesty 250 r.v.2002 italka co dělala jenom radost, Yamaha majesty 400 r.v 2005 zotavená italka co věrně sloužila.BMW F 650GS