Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
20 črc 2011, 21:24
Mishan. Libor, fyluta:
Peněz bylo dost, prodával jsem motorku a vracel se na scoot. Akorát jsem myslel, že ne vše utopím z motorky zpět do scoota... Po konzultaci s týpkem, co prodával Versity jsem pochopil, že bych trpěl, páč to nejede, jak já bych chtěl...
Začal jsem řešil M400, Xciting 500 a to už byl jen krok k Tmaxu. Po svezení se na Xcitingu a Tmaxu bylo jasno. Dostal jsem se s cenou pod 60t kč. Spotřeba? Při střelbě na plnej 6.1, pohodové cestování po šumavě 80-140 bylo 5.0, po městě tak 5.5, neměřil jsem. Je to karbec, takže jsem s tím počítal. Pohodlí? Luxus, proti nexusu nebo xcitingu velkej luxus... Co se výkonu týče, je to mazec. Je to prostě motorka, no. 170 maximálka, zrychlení z 90 stačí na jakejkoli kamion. Na youtube jsem dával videa, hledejte uživatele rof1979....
Jsem totálně nadšenej, konečně jsem našel mix mezi jízdou po městě i mimo město na cestování....
20 črc 2011, 21:39
za 60tis? solidni cena...
z jake motorky si probuh slejzal,ze se ti 500kilo zda masakr pila .)
jinak uricte ixciting, burgman.. jsou to becka
,sice jsem taky chvili uvazoval o Kymco,ale uz se me prestalo libit, mel to na skutr snure kazdej vyladeny, a stejne to vypadalo lacine a desne..., burgos ma maly kola a je to spise cestak..
stav je ok... jen teda karbec?
20 črc 2011, 22:29
pod 60t kč..
xciting se mi právě designově líbí... velký kola, poměrně slušnej posez... ale zpětný zrcátka jsou špatný, karbec dost papá... a rychloměr šíleně proměřuje (ukazuje 160 a jedeš tak možná 142
)...
no mně se nezdá tmax jako masakr pila...
měl jsem horneta šestku a TDM 850... a na všem jsem jezdil do 130, spíš mezi 110-120... na hornetu bych i lítal víc, to mi bavilo, jenže je to naháč, já nejsem prcek, takže na mě fučelo děsně... a co je hlavní, ani jedna ta motorka moc nebyla na ježdění po městě. tohle je na město ideál.. a když vyjedu mimo město, tak jsem prakticky stejně rychlej jako když jsem měl motorku..... takže pro mě obrovská užitná hodnota. teď jsme dali o víkendu s klukama (nexus, SW600 a já) nějakých 260km po šumavě a prostě bomba... žádná bolest zadku, nic... na motorce mi bolela na hornetu po 100km, na TDM po 160 zhruba.... říkám, našel jsem si v tuhle chvíli svůj ideál....
21 črc 2011, 22:31
Tak Kymco Xciting není žádné béčko, sám jej mám a mohl jsem si dovolit ze skutrů cokoliv. Na to, že je to 500 jede slušně, spotřeba při cestování po okrskách 4,4 l, pohodlí a výbava slušná, ABS...škoda, že není 2v. A jinak pro porovnání cen dílů na T-Maxe a Xcitinga asi no coment, hlavně cen plastů...Já jsem velmi spokojen, až bude na prodej Myroad, jdu opět do Kymca.
21 črc 2011, 22:55
pale:
strejc Xcitinga má, ale právě ještě karbece... stříkačka je prej zas o kus dále... kdo to má, jen jezdí a chválí to... ale prostě tmax je dvouvál a pohodlím a podvozkem je ještě dále... ale uznávám, že když hapám já a když ty (což se, jak pevně doufám nestane ani jednomu), tak já se narozdíl od tebe asi nedoplatím.
21 črc 2011, 22:56
yamaha je tu pres 100let .. kymco 30let.. jde o to,jak a co maj vychytany. Mas novotu 2009, uvidime za par let.. Kdyz jsem videl ojety Kymca tak to neni moc hezky pohled
jinak 500kilo i novy 300kilo od nich je fajn, ale stejne Taiwan vs. Japonsko. Je tam jina mentalita lidi a prac. nasazeni
22 črc 2011, 15:44
Tak mentalita lidí v Japonsku, Tchajwanu a Korei je velice podobná a kvalita výrobků jde obrovsky nahoru a rozhodně je daleko větší jako italská. Vím o čem mluvím, švagr dělá pro korejskou mega firmu a je na východě každý měsíc. Už od mala děti na východě učí povinnostem a cílevědomosti. Proto jdou tak rychle nahoru. Navíc spousta japonských firem má dodavatele z Koreje a Tchajwanu a Kymco vyrábí i motor pro BMW do endura G450X. Neříkám, že je Kymco dokonalé, má chyby, jako každý stroj, ale věřím mu, fandím a doufám, že brzy vytáhne svům maxiskutr triumf. Stejně, jako Hyundai a Kia natrhává pr....... ostatním světovým automobilkám.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:32, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
30 črc 2011, 06:16
Byl bych velmi opatrný v soudech a zejména vyzdvihování korejců,ano jsou technologicky v Asii špička,ale taky bych se zamyslel proč natrhávají ostatním automobilkám zadel.Je pro ně výhodná doba,vyrábějí levné auta,protože ty auta jsou levně udělané,z levných dílů a podbízí se cenou což v této době funguje,ale před pěti lety by si neškrtli.
Nicméně u motorek se podívej na srovnání,design je hezký,ale aby stejný motor měl nižší nebo stejný výkon,ale s vyšší spotřebou o 20-30%? To asi moc nevypovídá o vychytanosti motorů.Vše kolem jsou prkotiny. Držím palce,ale všechno je za něco a není to zadarmo.
30 črc 2011, 07:41
Kvalita aut je stejná jako např. Ford, Škoda a ostatní. Nejlevnější materiály už několik let není pravda, je vidět, že jsi asi v novějších KIA nebo Hyundai neseděl a nejel(např. Sportage, Ceed, i30...). Navíc jsou to jedny z největších automobilek na světe. Už to nejsou ani korejská auta, evropské technologické centrum je v Německu, další v Americe a výroba po celém světě. A vyšší spotřeba u motorek? To slyším poprvé. Jezdím s Xcitingem 500 za 4,4 l/100, což je srovnatelné jako ostatní 5 kila, stejně jako i výkonově. Takový názor je nesmysl.
01 srp 2011, 17:46
co se týká automobilek, je to všechno na jedno brdo - naleštěná bída. Použít co možná nejlevnější materiály, které musí vypadat co nejhonosněji. Tzv. katování kostů, viz dfens, kde to je velmi hezky zpracováno co, jak a proč.
Za menší peníze nikdy nebude stejná nebo lepší kvalita.
02 srp 2011, 08:18
pale píše:Kvalita aut je stejná jako např. Ford, Škoda a ostatní. Nejlevnější materiály už několik let není pravda, je vidět, že jsi asi v novějších KIA nebo Hyundai neseděl a nejel(např. Sportage, Ceed, i30...). Navíc jsou to jedny z největších automobilek na světe. Už to nejsou ani korejská auta, evropské technologické centrum je v Německu, další v Americe a výroba po celém světě. A vyšší spotřeba u motorek? To slyším poprvé. Jezdím s Xcitingem 500 za 4,4 l/100, což je srovnatelné jako ostatní 5 kila, stejně jako i výkonově. Takový názor je nesmysl.
Tak říci že kvalita je srovnatelná s Němcema to už chce hodně velkou odvahu a to němce zrovne napreferuji. Neseděl a nejel v Ceedu či i30? A zkusil jsi se někdy posadit do jiného auta aby jsi měl srovnání? Ten totálně tvrdý posez jako na bedně od banánů? A to že je nějaká automobilka největší na světě přece není výsledek kvality jejich výrobků,ale marketingu a využití doby(nikdo nechce vyhazovat peníze zbytečně).
A ta Sportage je v dané třídě taky na špici? Proč stojí méně jak poloviční cenu oproti jiným vozům ve své třídě?
Já přeji korejcům aby se někdy dostali nahoru a v dané cenové hladině opravdu zapracovali na pohodlí a lepších materiálech,ale jejich auta jsou hezká zvenčí,podobně jako u všech japonců,ale interiéry jsou velmi strohé.Každému se nelíbí všechno,ale třeba se jednou dočkáme.