Cidlo na rucni brzdu je problem snad u vsech skutru, co ji maji... Spis jde o to, jakto ze je v haji uz po 1500 km?!
Koukej na sroubky na plastech a kolem, jestli uz nejsou menene/strikane.
Co se tyka svetla, tak to funguje prave tak jak pises - vpravo a vlevo VYP, uprostred ZAP (aspon na B650), takze tohle je OK.
fyluta:
Co se tyka kubatury - jak uz jsem psal - vykonu neni nikdy dost, a pokud si chces koupit MAXISKUTR a XC250 je maxiskutr, zapomen na mene nez 400. Tvoje predstava bude, ze na tom politas do prace (2 x 6 km denne) ale jak uz jsem psal - prave maxik te bude lakat k delsim vyletum a pak budes brecet krokodyli slzy, zes byl trouba a nesel do poradneho motoru. Pokud bychom se bavili o malem skutru, tak tam je pravdepodobnost dlouhych vyletu mensi, ale presto - nechtej nic, s cim se budes autum planat pod koly...
Moje recenze XC500 mozna vyznela trochu negativne, to je mozne, ale presto je to velice dobry stroj. Jde jen o to, ze normalne se na netu malokde doctes o nejakych nedostatcich testovaneho vyrobku, dokonce i pokud ctes automaticky mezi radky, byva problem to vydolovat. Ja bych XC mozna ani nemenil, ale naskytla se mi dost dobra koupe tak jsem presedlal.
Pokud se bavime o starych ojetinach, tam bych volil B400, je prece jen uz vychytanejsi a ma vetsi kufr... Kazdopadne cim levnejsi - tim vetsi to bude krap, a to od Aprilie po Zundapp, to si uvedom predevsim
Preji stastnou ruku pri vyberu a mnoho stastnych km!