no ja mam sice kymca gd 250 ku, ale keby si mam vybrat medzi kymco 250 a bg400 , asi by som skor bral kymco, aj ked uz jedine 500 ku, a bg400 ka co som videl, vykonovo je to podobne ako 250 ka xc
, maximalka atd podla papierova vyzeraju tak isto, a to porovnavame 400 ku s xc250 . A ze si stihal 500 ke xc s bg400 to sa mi moc nezda, mozno ak by bola daka uprava na variatore snad , ale xc zvladne v pohode 160 km/h a vo verzii xc500i R zvlada paperierovych 170km/h , co moze byt aj viac este . A to bg400 myslim ze konci kdesi pri 140 ke.
Ja vlastnim kymca asi 6 rokov a kopec kilometrov najazdenych, a naozaj len pravidelne vymeny. Co sme mali starsie bg alebo majesty 250 co si pamatam, boli to neustale problemy s motorom, dobijanim, nakoniec predane na nahradne diely. S tymito sme mali len zle skusenosti, ale to su rocniky 2001 atd, co uz je dost stare a obehane. A to som cital a pocul o velkom mnozstve pokazenych burgmanov, hlavne motorova cast, a udajne na servis su to naozaj zruti .
Osobne by som nekupil ani jeden z tychto skutrov , ako som pisal tu 500 ku, ale vodicak ak mas obmedzeny, tak kup 250 xc a uvidis budes uplne spokojny.
Moja GRadn dink 250 ka 15kw jede 141 km/h pri rovnej ceste tachometrovych bez uprav, iba zaklad, a to mam takmer 110kg , ale aj tam zalezi od predchadzajuceho majitela, v mojom pripade tento GD 250 je Bratislava povod, ziadny dovoz, rok vyroby takmer 2008 .