PROOF píše:4T je lemra líná má ale větší životnost a menší spotřebu , 2T je výrazně živější a jeho výkon se dá ještě zvýšit. Já bych šel u 50ccm do 2T.
Vetsi zivotnost u 4T je v obsahu 50 dost diskutabilni - je taky dost mizerna. Oni ty motory u Kymca jsou velmi kvalitni, neni to zadna cina, ale i tak tocej kolem 10t otacek - jsou tam velke setrvacne sily a navic starost s rozvodama a obcasne serizovani ventilu. Jestli chces tunit tak jdi do 2T, jinak je to spis srovnatelne. To, ze je 2T zivejsi neni zase tak zazracna vyhoda. 4T zase nesmrdi a je tissi - neni to takovej jecak, ale hlavni rozdil je ve spotrebe. 2T proste zere.
Obecne 50tky jsou line a moc nevydrzi. Na tvem miste bych radeji koupil alespon obsah 125ccm.
Ja mam Kymco GrandDing v tomto obsahu. Nalital jsem na nem uz 30 tisic, bez jedine zavady, pouze novy remen a valecky, olej nezere, startuje na drc po rovnej silnici upaluje i 125km/hod ve dvou 110 jako nic.
U 50ky je problem v tom, ze v podstate skoro neustale jezdis na plnej plyn, neni tam zadna rezerva vykonu a motor dostava
takrka neustale zahul.