lukinek96 píše:Už jsem se rozhodl, než tunit Kymco, tak radši koupím nějakej značkovej skútr, kterej pojede už v základu.
mo to ses vedle jak ta jedle - koukam, ze tomu teda rozumis
a. Kymco je zanckova motorka
b. Kymco napr ve 125 (u 50ky nevim, ale muze to byt podobny) ma 11.5Kw zatimco Honda125 ma 9.5 Kw
maximalka 125 Kymca je 120km/h zatimco tej Hondy jen 105km/h
takze si to preber
navic u 50tek jsou jen male rozdily ve vykonech a vyssi vykon dosahnes jen tunenim, avsak zazraky necekej.
Staci aby jsi jel proti vetru nebo do mirnyho kopce a jedes plouzakem tak jako tak.
Zaklad je vyhodit blbej omezovac a na uceni jezdit 70km/h staci - to ti udela i bez tuneni po rovine kazda.
Zabit se muzes i na padesatce.
Daleko vic nez jakou motorku koupis je jak si ji spravne zajedes a nekupuj zadnou cinu.
A pak jeste jeden udaj, ktery te mozna prekvapi, kdyz mas na tachaku 70 tak ve skutecnosti jedes 60, takze neni co resit.
TUNER:
Celkem jednoduchej, montuje se misto svicky, .merili nas loni na dalnici rakusaci cestou do italie a pry "udajne" ho maji ve vybave uz i budejovicaci. Avsak staci aby mel policajt nejake podezreni a ani ten pristroj nepotrebuje, smi zakazat dalsi jizdu a dat to zkontrolovat. (asi 50ka jedouci 120 by podezrela byla jiste) A prikladu by se naslo vic, staci byt ucastnikem nehody, kde se zacne vysetrovat a pruser jak krava - pojistovna se vymane z plneni a td a td. Ono si hodne lidi mysli, ze policajti jsou uplne pitomi. Navic se u nas od pristiho roku maji zavadet pojizde STK (rakusaci je maji uz davno) a to uz pak vubec nebude zadna pr...., ale pekna metla na ridice - tedy i motorkare.
predelavat motor 50 na 70 je kravovina,... ale kdo chce kam....
a.
jezdit na scootu 120, jehoz konstrukcni rychlost je stavena na nizsi rychlosti by mohl fakt jen uplnej blbec a sebevrah
b.
motor po takove uprave pujde brzo do kytek a bude navic nenazranej jak krava
c.
nemala investice
Rikejte si co chcete, ale zisk neni adekvatni riziku a financnim nakladum - je to proste pitomost.