tak ja bych do dvoutaktu asi nesel, smrdi to, sice jsou jiz oleje ktery nesmrdej, ale zase jsou drahy a navic zasadni vec, kterou ja mam proti dvoutaktum je fakt, ze je hlavne u skutru je motor mizerne mazanej. Scoot brzdi motorem, zadnej neutral a zadna volnobezka neexistuje - parada - otacky jak krava a mazani minimum, Kdyz k tomu pridame vyssi tepelnou zatez, tak to s zivotnosti motoru je nekde na polovine toho 4T.
4T po dobrem zajeti odblokovani kolem tech 65km/hod da taky - o zaruku neprijdes, mnozi dealeri to delaji na
zadost po prvni garancni prohlidece a bez ztraty zaruky.
Dalsi moje poznamka k te cine! Kymco neni zadna cina a s cinskejma srotama to nema vubec nic spolecneho.
Jejich spolehlivost a vydrz je prikladna.
Napriklad evropskej Peugeot je dnes vyrabenej kompletny primo v cine a vetsinou to nikdo ani nevi.
Kymco montuje motory Minerali a vetsina soucastek je vlastni vyroby nebo z koreje.
Jedinou slabinou techto stroju je jednodussi (levnejsi) konstrukce. Napriklad absence elketrickeho cerpadla a pod,
naproti tomu jsou za nizsi cenu, takze nejaky luksus nehledat.
Predelavat 50 na 70 to je silenost - k cemu - budes jezdit souteze? Rychle odlagrujes kliku, nacpes do toho kupu
prachu protoze musis zmenit i warec jinak to nema cenu, muzes prijit k pruseru, pri zjisteni (police na to ma merak)
prijdes o papiry a zaplatis mastnou pokutu.
Nauc se kvalitne jezdit na malem stroji nez budes moci udelat papiry na vetsi stroj penize za tuning usetri.
Vynalozit spoustu penez na to, ze ti stroj pojede o 10-15km/hod vic za cenu drastickeho snizeni zivotnosti a vyrazne zvyseni spotreby fakt nesoji za to! Videl jsem vytuneny 70ccm se spotrebou 5-6l a vic jak 80km/hod stejne nedaly.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 dub 2014, 12:08, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku