Já jsem tedy vyloženě Kymkař, tudíž jestli ten, nebo onen neřeknu, ale co se týká náhradních dílů, objednávám si většinu origo,ceny se mi zdají nízké, navíc jde objednat i maličkosti (a né zbytečně celé díly) a pokud se zboží musí objednat, jeho doba dodání byla max 7pracovních dní. A je asi jedno, že to šlo z německa až do Ostravy ...
Jen pro porovnání -
můj poslední nákup -
1.) plast který je na Kymco Downtown 300i mezi světlomety/takové tanga (skútr byl bourán na předek, né výrobní vada) .... 286,-,
2.) 2x ložisko + 2x gufero předního kola (opět ta bouračka) ... 600,-
3.) gumové těsnění pod ventinové víko (původnímu majiteli ho skřípli při první garančce a on si nevšiml, že mu kape olej ... 459,-,
4.) kytka na XC 500 evo na řídítka - rozřízl ji kvůli montáží gps, tu pak vyřešil jinak - 230.- .... objednal jsem minulé pondělí, ve čtvrtek to bylo v Hlučíně u Ostravy.
Ani jednou jsem neplatil poštovné a co se komunikace s pobočkou v německu týká - naprosto 100% přístup. Kluk, ke kterému jezdím pro díly říká, že opravdu nedělají problémy a kolikrát se stalo, že pokud to bylo výrobní vadou - byť i po záruce!!!!, díl dodali zdarma. A pokud záruční vada, práce gratis.
Za mě 10 z 10b. Pak už mít jen štěstí na motoservis.
Jinak já jezdil jak na Super8, tak Agility City a já bych volil City. Jsem menší postavy, celkem střízlík a Super8 byla pro mne méně pohodlná a menší. Stejně jako u 50ccm typech, na těch jezdím stále. Jak Agility tak 8smu. Tož tak. Kdyby jsi cokoliv potřeboval, klidně se ozvi, každopádně jak už bylo psáno, chybu neudělaš v ani jednom rozhodnutí.
. jachy.
Jen pro zajímavost - jsem obyčejný skútr uživatel a nikdy jsem netvrdil, že Kymco je značka a kdo ví jaká kvalita (třeba jako prase), ale na své tchajwanské padesátkové Agilitce mám najeto 22tisíc km, s jediná závadou - prasklým náhonem tachometru v 5tis. Každopádně pravidelně dělám co 5tis.servis, ale to snad musí i majitelé Vespy, Yamahy či třeba Piaggia ... Mám kamaráda, který má tak samo najeto 24tis. a ozval se mi kluk, který ji prodával s poctivými 30tis. a jediné co ten dělal, byla ve 20-tis.km výměna válce za 72ccm a prodával ji jako plně pojízdnou. Mám kolem sebe dosti majitelů této značky - jsem v takovém klubu a neříkám, že všichni jsou se svými skútry v klidu. Ale znám i kluka, kteřý dokola řeší problémy i se zde zmiňovanou Hondou, ale né tímto typem. Každopádně na ní jsem nikdy nejel a ani po tom netoužím. Nikdy ji nebudu hanit jen proto, že ji nevlastním. Já tady jen napsal své zkušenosti a že je mám jen s Kymcem? Bohužel, kvůli vás si ji pořizovat nebudu a tady budu jen rád, když si z těchto mých řádku zakladatel tohoto vlákna veme to, co potřebuje. A jen mu přeji, ať mu vybraný skútr slouží stejně, jako mě ty moje.
.