Rady a doporučení před nákupem nových i ojetých skútrů
19 črc 2009, 23:27
Vybira se mezi temito padesatkami:
CPI Aragon - 32 000Kc
Kentoya Zoom - 22 000Kc
Kymco Agility One - 30 000Kc
Ktery z nich byste doporucili? Je napr. Kentoya o tolik horsi, ze je o 10tis levnejsi? Nerikejte, ze je lepsi koupit ojetou znacku, je to pro mati, ktera by proste nic ojetyho nechtela, ma to na dojizdeni do obchodu pro rohliky cca 2km denne..
19 črc 2009, 23:35
kentoyu vynech!!!! Špatnej servis.Bez možnosti kvalitních ND
A pak se ti výběr docela zúží
19 črc 2009, 23:42
Fajn. A z tech dvou radeji Kymco nebo CPI? Ci jsou na stejno a vybirat uz jen podle sympatii a posazu?
19 črc 2009, 23:44
já bych bral kymco protže to neni ta čistokrevná čína je to prej thajwan ale za 30 000 seženeš daleko lepší kousky třeba aprílii nebo yamahu do tý bych šel spíš
19 črc 2009, 23:56
Novou yamahu nebo aprilii rozhodne za 30 nesezenu a jak jsem rikal, ojety to by nemuze.
20 črc 2009, 00:00
ahhha promin aj jsem přehlídnul že to musí být nový no tak vtom případě já bych zvolil jedině KYMCO protože strejda jí má a 3 roky sní jezdí dopráce a z práce cca 6 km každej den a žádnej problém nebyl krom pár hovadinek. CPI neříkám že je špatný ale přece jenom je to čína no
a proč tonemůžebýt ojetý třba pěknýho peugeota za 22 000 krásně udělanej do toho bych šel ani bsych se nerozmejšlel
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 dub 2013, 14:33, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
20 črc 2009, 00:05
Proste mati ojetyho nic nechce a pres to nejede vlak.
Taky se klonim k tomu Kymcu, mam z neho lepsi pocit, byt to CPI pusobi moderneji. Na CPI jsem i tady cetl, ze patri ke spicce z cinske produkce, tak je to dilema no
20 črc 2009, 00:13
8steve píše:Fajn. A z tech dvou radeji Kymco nebo CPI? Ci jsou na stejno a vybirat uz jen podle sympatii a posazu?
Nejlepší bude když si na to máti sedne a sveze se...Protože hlavně ona na tom bude jezdit.To jak to vypadá pro ní nebude zas až tak důležitý
20 črc 2009, 05:56
KYMCO...
20 črc 2009, 08:42
Kymco s najetýma 76 km , to bude asi taky už ojeté pro máti
?
20 črc 2009, 14:21
Mám CPI už tři roky. Po odblokování jede cca. 75km/hod (kolínko vejfuku , tryska , podložka variátoru , cena setu cca.2000,- kč). Mněnil jsem automatickej sitič a běžný spotřební díly.Problém nastal letos v červnu. Při cca. 9000km odešla klika. Pod ložiskem na straně u variátoru se vydrolila. Cena kliky včetně ložisek 2260,-kč. Oprava včetně dodání všech dílů trvala tejden. Zpracování je na velmi dobrý úrovni. Skvělej je celonerezovej vejfuk. Trochu problém je se startováním po delší odstávce což je ale problem všech skůtrů s podtlakovým ventilem. Díly je scháněj o poznání hůř než na Kentoyu což je starej problém dovozce.
Kentoya je prodejce levnejch čínskejch skůtrů od různejch výrobců s horší kvalitou zpracování. To neplatí u modelů Generic ( XOR , IDEO , ZOOM II CRACKER ) , kde je kvalita skoro srovnatelná s CPI. Kentoya má super E-SHOP s náhradníma dílama kde je všechno rozkreslený a je tam hned napsaný kolik mají dílů skladem. Dodání dílů z vlastní zkušenosti do druhého dne. Kymco je asi nejkvalitnější. Mínus mu dávám za vejfuk kterej bude určitě rychle rezavět a 4-taktní motor kterej u padesátek nemám moc rád.
Pro daný účely je moje pořadí 1:KYMCO , 2:CPI , 3:KENTOYA
Celkem slušný skůtry jsou taky Biaginni se super E-SHOPEM s dílama a Motowell hlavně model Magnet RS je libovej (vodní chlazení , 2x kotouč).
20 črc 2009, 15:02
Od čínanů jsem měl babetu ( ne mělo to jen toto jméno, jinak vyrobeno v číně a 50ccm) po roce jsem prodal a koupil silnější. Jen pro info, u nás vedle v ulici otevřeli nový krámek se skůtry ( tedy i čtyřkolky atd) a byl jsem se tam 2x podívat a pokecat a jsou i dost ochotný a mají vlastní servis.
http://www.ctyrkolkyvpraze.cz/ moto jsou z číny ale říkali že motory jsou licence hondy.
20 črc 2009, 15:34
dbar píše:Kymco s najetýma 76 km , to bude asi taky už ojeté pro máti
?
Promin, nevim na co narazis? Neco prodavas?
20 črc 2009, 15:59
Já bych z týhle trojky taky radši Kymco....co jsem i koukal tak jich poměrně velký množství jezdí i po Itálii a ne jen 50 ccm ,ale i podstatně větši.