od PROOF » 20 črc 2009, 14:21
Mám CPI už tři roky. Po odblokování jede cca. 75km/hod (kolínko vejfuku , tryska , podložka variátoru , cena setu cca.2000,- kč). Mněnil jsem automatickej sitič a běžný spotřební díly.Problém nastal letos v červnu. Při cca. 9000km odešla klika. Pod ložiskem na straně u variátoru se vydrolila. Cena kliky včetně ložisek 2260,-kč. Oprava včetně dodání všech dílů trvala tejden. Zpracování je na velmi dobrý úrovni. Skvělej je celonerezovej vejfuk. Trochu problém je se startováním po delší odstávce což je ale problem všech skůtrů s podtlakovým ventilem. Díly je scháněj o poznání hůř než na Kentoyu což je starej problém dovozce.
Kentoya je prodejce levnejch čínskejch skůtrů od různejch výrobců s horší kvalitou zpracování. To neplatí u modelů Generic ( XOR , IDEO , ZOOM II CRACKER ) , kde je kvalita skoro srovnatelná s CPI. Kentoya má super E-SHOP s náhradníma dílama kde je všechno rozkreslený a je tam hned napsaný kolik mají dílů skladem. Dodání dílů z vlastní zkušenosti do druhého dne. Kymco je asi nejkvalitnější. Mínus mu dávám za vejfuk kterej bude určitě rychle rezavět a 4-taktní motor kterej u padesátek nemám moc rád.
Pro daný účely je moje pořadí 1:KYMCO , 2:CPI , 3:KENTOYA
Celkem slušný skůtry jsou taky Biaginni se super E-SHOPEM s dílama a Motowell hlavně model Magnet RS je libovej (vodní chlazení , 2x kotouč).