Může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi Downtown 125/300 ? Samozřejmě nepiště že je větší, silnější, vrtání, zdvih... to jako studovanej strojař chápu. Jde mi o to, že zkušenosti s 125 už mám a nevím, jestli ta 300cm3 nemá "něco navíc". Třeba nějaké jiné příslušenství motoru, které se porouchává, nebo třeba servisní hodina na 125 je za xy,- na hodinu a na 300 je to xxxxxy,- za hodinu, nebo že to žere podstatně víc... Je mi i jasný, že ta složitost (dnes karburátor, potom vstřikování, vodník...) bude složitější. Trochu se bojím toho, že dnes ta to hupnu a jedu. S vodníkem budu muset (jsem na stroje pečlivý) také trochu motor ohřát. Většina cest je cca 5-10km.
Ideální odpověd by byla: je to to samý, podvozek, kola, gumy, příslušenství... Jede to ale víc a žere to o litr navíc.
Je mi přes 50 a 192cm a 107 kg. 125 mě sice odveze, ale pokochání to moc není. Prioritou je pro mě ochrana kolen, ty mě trápěj. Na tom co jsem měl možnost se svézt je Downtown zatím nejlepší volbou. 300 cm3 mi myslím stačí. Budu spokojenej, když to pojede alespon 110-120, abych se nemotal na velké silnici tak jako dnes na 125 (darovaný Maxon). Nechám si samozřejmě rád poradit. Papíry na velkou motroku mám, to není problém, jezdím od roku 1978 a v té době jsem z motorky skoro neslezl.